掃呢頁CODE去手機

2020年4月6日 星期一

【復課無期|停課不停學】廿四孝老竇陸永返學校 幫兩個女搬教科書回家 #陸永

【復課無期|停課不停學】廿四孝老竇陸永返學校幫兩個女搬教科書回家21分鐘前最近因疫情關係停課,但停課不停學,學生留在家中遙距學習,陸永兩個寶貝女Han ...




  • 【復課無期|停課不停學】廿四孝老竇陸永返學校 幫兩個女搬教科書回家
  • 21分鐘前






最近因疫情關係停課,但停課不停學,學生留在家中遙距學習,陸永兩個寶貝女Hanna和SimSim也不例外。

好多小朋友對於不用上學,感到好高興,可以有更多時間留在家中玩樂,不過陸永兩個女剛剛相反,去年因為颱風襲港,不用返學返,令細女SimSim有點不滿。

陸永老婆Reina曾發文留言:「兩姊妹話個『山竹』好衰,好憎打風,搞到佢哋冇得返學,又冇得出街玩。」原來囡囡最不開心是「喺屋企已經玩到冇嘢好玩!」認真搞笑。

至於今次因為疫情停課,而陸永亦工作減少,大多數時間都留在家中陪伴妻女,又抽時間教兩個女做功課。

由於繼續停課,陸永今天就帶同兩個女返學校一趟,把所有教科書搬回家中,他一個人幫囡囡孭住兩個粉紅色書包,絕對係廿四孝老竇!

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|壹本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!