掃呢頁CODE去手機

2020年4月28日 星期二

朱智賢黎振燁疑偷食 男方有家室曾表示虧欠太太 #朱智賢 #黎振燁

34歲有翻版古天樂之稱的黎振燁(Jackson),最近在新劇《機場特警》戲份不少,是無綫力捧小生之一,今晚被傳媒爆出同謝東閔女友朱智賢同車纏綿,最初報 ...




34歲有翻版古天樂之稱的黎振燁(Jackson),最近在新劇《機場特警》戲份不少,是無綫力捧小生之一,今晚被傳媒爆出同謝東閔女友朱智賢同車纏綿,最初報導更是車震,晚上有採訪片傳出,二人原來不是車震,只是在車廂一齊切蛋糕,但被多個記者追訪及不停拍照,片中黎振燁神色驚張,而朱智賢就坐在後座,面色蒼白,而消息傳出後,大家對男主角黎振燁形象健康,當選港男冠軍後不是答謝太太不離不棄,當日接受《香港01》訪問時,亦經常將太太掛在口邊。黎振燁(Jackson)在《是咁的,法官閣下》的表現,絕對不比其他前輩演員失色,好多觀眾都大讚他演出自然。當然,觀眾對他印象最深的,始終都是「港男冠軍」這個名銜。2016年無綫(TVB)好神奇地將「香港先生選舉」和「香港小姐競選」撈埋一齊來搞,先在星期六晚選出四強人馬,再在翌晚港姐決賽中公布港男冠亞季軍。雖然黎振燁是熱門人選,但並非由頭帶到尾,左邊有後生靚仔的丁子朗,右邊有多才多藝的鍾君揚,若要與以上最後分別奪得亞軍、季軍的兩位比較,黎振燁其實沒有特別明顯的優勢。他之所以贏得冠軍,演講環節中那番對太太講的愛的宣言絕對是致勝關鍵,而最精彩的,一定是主持問他最怕老婆做什麼時,他回答「最驚太太唔畀我錫」。

黎振燁(右4)在「2016香港先生選舉」中奪得冠軍,擊敗分別獲得亞軍和季軍的丁子朗(右3)和鍾君揚(右2)。(視覺中國)


去到最結尾的部分,黎振燁才在台上公開自己的婚姻狀態,的確加了好多分數,又高大靚仔,又情深款款,好難輸。但事後諗卻好似充滿着計算,因為不遲不早時間剛剛好,講到這一點,他即笑說:「冇辦法,因為我淨係得呢招,其實我都好尷尬,擺老婆出嚟,或者將自己婚姻狀況、私人生活公開,但大會又說服咗我,話唔係要我去做啲咩,只係想我去同觀眾表達,黎振燁到底係咩人,我又覺得,好似都講得通。」

是節目效果,是秘密武器,但那番愛的宣言裏面的真心,並沒有因為得到了榮譽而變改。黎振燁一直覺得自己對老婆有所虧欠,結婚結得好隨意,有點「求其」:「我好想有一樣嘢係可以畀佢紀念,呢個方法又環保又實際,唔使搞好多嘢,但佢會一世都記得,太太陪咗我咁多年,真係捱㗎,我都係台上多謝佢一句,我做嘅嘢好少,但希望會令佢有最大嘅回憶。」

黎振燁接受《香港01》訪問時直認因為結婚過程太「求其」,一直覺得對老婆有所虧欠。(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


黎振燁與老婆在中學時期已經開始拍拖,去到2015年某一日,他突然向對方說︰「不如我哋今年結婚,都咁耐,差唔多啦。」而對方又肯應承,所以他們便好快簽紙,沒有到酒店、酒樓擺喜酒,亦沒有影結婚相:「淨係同屋企人食餐飯,乜都冇,所以真係欠咗佢。(點補償?)我已經報答緊佢喇,我出糧係直接入落佢戶口,冇經過自己手,我都唔怕同人講喇,由得佢分配啦,佢鍾意做咩就做咩,得閒有啲零用錢就得,等我可以坐車同食飯就夠。(唔擺酒?)其實我同太太都有共識,大搞嘅話會好複雜,唔會補擺喇,但係婚紗相,我係虧欠佢嘅,有拖冇欠啦,我哋係想有小朋友後一齊影,咁當然要睇緣份啦,睇睇幾時會有小朋友。」

黎振燁在《是咁的,法官閣下》中飾演師從黃智賢的新人大狀,演技自然,獲得觀眾讚好。(劇照)


如果沒有老婆的支持,黎振燁一定走不到今時今日的這一步,他可能是繼續做Model,或者會重返入行前的崗位,做一個時裝設計師。然而,原來老婆當初是非常反對他入讀TVB藝員訓練班做演員,覺得娛樂圈五光十色、紙醉金迷,有數之不盡的誘惑:「我讀書時已經想入㗎喇,但講真,人哋靚女關我咩事,我同佢一齊咪得囉,但佢就覺得好冇安全感,咁我唯有屈服,就做時裝設計囉,反正我都讀完。」

不過,從未死心的黎振燁在22歲時便毅然向TVB遞交了藝員訓練班申請表,並獲得取錄,令他和當時仍然是女友的太太產生了矛盾:「要解釋,死死地氣同佢講,TVB演員訓練班收咗我,佢一聽完,靜晒。嗰段時間都對我同佢嚟講,真係一個挑戰嚟,我同佢冷戰,係我入讀訓練班嘅頭一個月,大家好似會分開咁,因為佢唔明點解我要咁做,覺得我係咪貪慕虛榮。」原來時間真的會證明一切,當老婆知道他每日都放好多心機去研究電影、劇集,又會睇影評,又會睇演員訪問了解心得,便知道他是認真的。「佢知我唔係貪慕虛榮,係想做個演員,漸漸佢就接受同支持我,而我選香港先生,係佢幫我去填Form,問我︰『係唔係真係想選,我準備好晒,你去唔去馬?』」所以,我們才能夠在電視機裏面見到黎振燁,至於他的演藝經歷,以及他拍攝《是咁的,法官閣下》的一切,下一篇文章再述。

黎振燁絕對稱得上是「愛妻號」,與老婆非常恩愛。(Instagram)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!