掃呢頁CODE去手機

2020年4月28日 星期二

陳瀅:加國抗疫 陳瀅開Cam帶洪永城遊花園 #洪永城 #陳瀅

洪永城睇睇身在加國陳瀅情況如何。無綫小花陳瀅1月返回加拿大過新年,其後遇上新冠肺炎肆虐,至今一直留在彼邦「避炎」。日前她應《黃金有罪》拍檔洪永城之邀, ...




洪永城睇睇身在加國陳瀅情況如何。


無綫小花陳瀅1月返回加拿大過新年,其後遇上新冠肺炎肆虐,至今一直留在彼邦「避炎」。日前她應《黃金有罪》拍檔洪永城之邀,透過視像受訪,講述加拿大目前情況。陳瀅透露甚少上街:「留喺屋企煮嘢食,好似今日整曲奇餅。因為我同婆婆一齊住,有咩事唔想傳染畀老人家。早幾日我都有出一出去,見到間文具店衝入去shopping,行咗10分鐘買咗呢樣嘢。」她即展示手中的手機充電線,又笑指:「其實唔係好需要,但覺得難得出去,應該要開開銀包!」


陳瀅更「帶」洪永城出花園參觀,豪宅一角因而曝光。她又展示藍天與白雲,搞笑問道:「呢度人每日7點會拍手掌,估吓乜事?」洪永城即翻白眼:「梗係支持醫護啦,唔通支持靚仔總理咩?」


而陳瀅將於日內飛返香港,抵港後進行深喉唾液測試,然後會到酒店進行14日隔離。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!