網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月7日 星期二

羅志祥:被爆包別墅開泳池P!羅志祥約20索女狂歡? #羅志祥

好High喎!台灣歌手羅志祥(小豬)最近同女友周揚青屢傳分手,不過兩人都未正式回應傳聞之際,男方就被爆出一段開泳池Party嘅片,該爆料網民仲話現場有 ...




好High喎!


台灣歌手羅志祥(小豬)最近同女友周揚青屢傳分手,不過兩人都未正式回應傳聞之際,男方就被爆出一段開泳池Party嘅片,該爆料網民仲話現場有多位火辣女主播!


片段中,有一名身穿白色吊帶衫嘅女子被一男子公主抱起,之後一個一身休閒裝配漁夫帽男子見狀後,即上前加入,合力將該女仔拋入池中,之後傳來歡呼聲,似乎玩得非常High,而片段最後更有一張兩索女身穿泳照對鏡影嘅自拍照!


爆料網民就話小豬就係該名漁夫帽男,指佢當日包咗一間別墅,請咗20多位性感女主播一齊玩!而拍片者及相中人Instagram更有唔少性感照,不過該片段已被刪走!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!