網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月7日 星期二

【網民話罷睇】湯洛雯被撐警楊明連累 收過千負皮遭連環unfollow #楊明 #湯洛雯

【網民話罷睇】湯洛雯被撐警楊明連累收過千負皮遭連環unfollow29分鐘前無綫人氣姐仔買少見少,湯洛雯(靚湯)近年深受觀眾和廣告商喜愛,算是難得地「 ...




  • 【網民話罷睇】湯洛雯被撐警楊明連累 收過千負皮遭連環unfollow
  • 29分鐘前




無綫人氣姐仔買少見少,湯洛雯(靚湯)近年深受觀眾和廣告商喜愛,算是難得地「入屋」,可惜受撐警拍檔楊明連累,竟然硬食過千負皮。

昨晚她在IG上載自己在《機場特警》的NG片,一心為新劇宣傳,誰知被大批網民圍剿,一夜間已有超過一千個負皮,相信令她始料不及。

網民留言:「楊明不了」、「冇扑示威者,冇打大肚婆,冇失控癲X,一啲都唔真實,唔睇喇」、「罷睇呢套」。

有人表示本來在家工作和留家防疫,有時間睇劇,「諗到楊明撐警,所以真係不了,X警點做嘢,我哋過去大半年日日睇新聞都見到啦,仲使乜睇劇,啲劇情好失實呀!」

同時有網民怒插靚湯:「Sorry,你係少數我仲follow緊嘅CCTVB藝人,但最後都要unfollow埋你。撐TVB其他劇都算,好撐唔撐,撐楊明套機場X警?樣靚但心盲,無得救。」

有網民更表示要取消追蹤靚湯帳戶,呢次真係多得楊明唔少!

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!