掃呢頁CODE去手機

2020年5月14日 星期四

麥凱程:《降魔的2.0》麥凱程傳涉示威運動 工作全被煞停 #降魔的2.0

麥凱程傳參與示威運動受查,被無綫勒令停工。無綫熱播劇集《降魔的2.0》中飾演降魔富二代「施勞斯」嘅26歲無綫藝人麥凱程(Alex),傳去年參與示威運動 ...




麥凱程傳參與示威運動受查,被無綫勒令停工。


無綫熱播劇集《降魔的2.0》中飾演降魔富二代「施勞斯」嘅26歲無綫藝人麥凱程(Alex),傳去年參與示威運動正等候警方受查,被無綫全面煞停工作,連該劇宣傳活動都未有出席。據知,Alex已返回法國,社交網已有三個月冇更新,最近先蒲頭上載當地拍攝嘅單人照。


Alex於《降》中飾演嘅「施勞斯」甚重戲份,與「馬季」馬國明亦敵亦友,並與「貝貝」劉佩玥有感情線發展,最後更成為夫妻,故連海報上都佔一席位。


Alex參選2016年香港先生入行,一身健碩肌肉兼紋身成為焦點,雖然最後只能打入十強,但獲無綫高層樂易玲及余詠珊賞識,唔少劇集都有佢嘅身影。而Alex曾與李綺雯傳緋聞。


而該劇監製方駿釗今日出席《降》劇宣傳,對此表示不知情、更說:「都冇安排佢喺呢個劇宣傳,因為都夠晒多人,佢又唔係好多人認識,再加上唔喺香港。(公司有冇特別指引?)都冇。(會唔會關心吓佢?)大家拍完劇都冇聯絡。(下次開劇唔預咁敏感嘅藝人?)唔係睇呢樣嘢,係睇啱唔啱個角色,以演戲行先。」


無綫企業傳訊部表原:「麥凱程早前因急事離港,目前不知道他甚麼時間復工。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!