掃呢頁CODE去手機

2020年5月14日 星期四

【疑墮iPhone騙局|茶餐廳執笠】麥長青每週得500蚊零用:若靠綜藝騷維生切腹都唔掂| 麥包,麥長青

14年炒賣iPhone,圖利不成,反而令麥長青(麥包)一身蟻!事緣他太太當時同朋友合資443萬炒賣iPhone,但疑誤墮騙局,損失金錢之外,更令麥包惹 ...






14年炒賣iPhone,圖利不成,反而令麥長青(麥包)一身蟻!

事緣他太太當時同朋友合資443萬炒賣iPhone,但疑誤墮騙局,損失金錢之外,更令麥包惹禍上身,不停受滋擾。

事件驚動到無綫高層,誤以為他欠債,網民又誤會他是老千,最後大台掟他入雪櫃,搞到他冇癮離巢。

外面工作唔算多,去年九龍灣的茶餐廳又執笠,但52歲麥包唔認輸,唔止笑看逆境,更自勉:「要笑迎福來!」

一度覺得徬徨

麥包表示受滋擾,令他形象受損,身價大跌,現時雖然仍有代言工作,但價錢只是他在無綫時期的三份之一。

去年1月已就騙案報警,而他向有關人士申請禁制令及索償一案,日前已開庭。

他說:「自己未到高峰,就俾呢件事拉番落嚟,我由九線尾、十線頭,一步一步行到今日,人生有幾多個咁多年呢?」

疑墮騙局前,他終於捱到在劇集《樓奴》做男二,戲份拍得住主角王浩信,又拍《愛.回家》,以及主持《街市遊樂團》,相當有人氣。

之後慘被雪藏,他無奈離開無綫,坦言:「一度覺得徬徨,對電影圈又唔熟,想主動都無從入手,有人搵就會去試,做五、六線都冇所謂,因為要生存。」
不時返大陸登台,生活不成問題。

《街市遊樂團》令麥包一度人氣大增。

任Do姐嘉賓收500元

期間他為節目《Do姐有問題》擔任嘉賓,只收取500元利是當酬勞。

「若然靠參加綜藝維生,真係切腹同服毒自盡都唔掂。」他苦笑謂。

好在他一向瓣數多,不時返大陸登台,生活不成問題。

生意方面,雖然在九龍灣的茶餐廳執笠,但澳門總店仍然健在,力抗疫境。

去年他再同朋友,在觀塘開設主打自助餐的餐廳,屢敗屢戰。

他永不放棄,更表示:「面對當前環境,最緊要唔好自亂陣腳,保持學習心、平常心同感恩心,就一定能夠長做長有。」

工作少了,他就多了時間陪老婆,早前孖住去買外賣。期間他跟相熟舖頭的職員吹水,講下疫情,傾了大半個鐘,老婆頂唔順,催他上車走人。

他似乎不願回家,臨尾還要買雪糕,上車時才發覺被警察抄牌,為杯雪糕,唔見咗320蚊!

搞笑扮女人又得,麥包戲路廣。

仍住淺水灣豪宅

平日勤力搵錢,但他向來將所有收入交給太太處理,自己每星期只有500蚊零用錢。

他的座駕已經揸了十幾年,一直冇換,慳自己寵家人,盡量給太太和一對子女好生活。縱使收入大減,他寧願食平啲、揸舊車,但爛船仍有三斤釘,他堅持跟過去一樣,月租八萬左右的淺水灣豪宅。

近年發展不順利,一度在大台跑出的他認為,假如沒發生這件事,自己不會只剩三份一身價;好彩的話,甚至已升三倍身價。

但現在一家人齊齊整整,他亦非常感恩,堅信明天會更好。

一度在大台跑出,麥包曾奪最佳男配角。

結婚多年,麥包向來將所有收入交給太太處理。

去年九龍灣的茶餐廳執笠,但澳門總店仍生意不錯。

去年麥包再同朋友,在觀塘開設主打自助餐的餐廳。



----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!