掃呢頁CODE去手機

2020年5月10日 星期日

母親節2020:母親節出動晒B 楊怡升呢媽媽體會深 #楊怡

母親節快樂!今日母親節,唔少星級媽媽都紛紛慶祝,好似剛於上月榮升媽媽嘅楊怡,就喺社交網貼出大肚時同媽媽影嘅合照,以及「小珍珠」出世後嘅抱B相,指成為人 ...




母親節快樂!


今日母親節,唔少星級媽媽都紛紛慶祝,好似剛於上月榮升媽媽嘅楊怡,就喺社交網貼出大肚時同媽媽影嘅合照,以及「小珍珠」出世後嘅抱B相,指成為人母後更深深體會到媽媽嘅愛:「今天的我已為人母,手中擁抱着我的寶貝,深深體會母親對兒女的疼愛!雖然年紀不小了,但在媽媽眼中,我還是昔日哪個要嫁給她的小女孩......無論我今天擔當甚麼樣的身份,我知道我都會一直一直拖著您的手,媽媽我好愛您。」


同樣於上月成為媽媽嘅楊秀惠,則上載與媽媽、囡囡「三代同堂」嘅合照,並留言多謝媽媽多年來嘅付出,冧爆表示:「謝謝媽媽從小到大都那麼愛護我。就算我長大結婚了,懷孕及坐月期間媽媽還是對我事事照顧,就連我的孩子(媽媽的外孫)媽媽也一樣疼愛。謝謝媽媽,我愛你。」


而正佗B嘅「準媽媽」周勵淇(Niki)亦有同媽媽慶祝,佢留言指最近懷孕加上疫情不能外出,媽媽貼心為佢買餸,但同時亦怕身上有細菌,故只將餸菜放於門外避免見面,令Niki感到內疚之外,亦更明明做人母親嘅偉大,坦言希望盛傳媽媽嘅美德,做一個好媽媽。


至於去年秘密生女嘅謝婷婷,則甫出一張BB腳仔相,指成為媽媽、睇住囡囡長大,係一生中最美好嘅事。而星媽陳凱琳及周汶錡,就分別大晒「媽媽視角」,趁母親節盡情晒B。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!