掃呢頁CODE去手機

2020年5月10日 星期日

首度公開溫馨全家福 古巨基夫婦錫爆萌B #古巨基

一家三口好溫馨。
首度公開溫馨全家福古巨基夫婦錫爆萌B一家三口好溫馨。47歲古巨基去年底喺美國秘密「升呢」做新手爸爸,太太陳英雪(Lorraine)50歲高齡誕下兒子K ...




首度公開溫馨全家福 古巨基夫婦錫爆萌B

一家三口好溫馨。

47歲古巨基去年底喺美國秘密「升呢」做新手爸爸,太太陳英雪(Lorraine)50歲高齡誕下兒子Kuson,成功為古家傳宗接代,基仔梗係錫到她燶。今日是Lorraine首次以媽咪身份慶祝母親節,基仔喺instagram公開全家福,平日低調,只做基仔背後女人的Lorraine終於現身。見她精神飽滿,流露住幸福笑容,一家三口連眼神、反應都一致,sweet到爆。Kuson可愛又靚仔,面圓圓,下巴尖尖,尤其雙眉最趣緻。

基仔留言說:「成為了父親,更知道母親的偉大。今年是太太初為人母的第一個母親節,感謝太太的一切,願天下的兒女們都孝順父母。祝各位媽媽母親節快樂,身體健康。#我個仔心諗爸爸你下次錫我可唔可以剃鬚先呀 #有冇人同我一樣見到Kuson塊肥臉仔就忍唔住想輕輕搣下佢呢 #真係每日都要搣下㗎。」

唐詩詠祝母親節快樂同時,留言:「終於肯出鏡(Lorraine)」而阿Sa亦有留意到Kuson條眉說:「條眉好得意。」

Kuson眼細細,但對鏡頭相當敏感。
Kuson眼細細,但對鏡頭相當敏感。



鍾意就快D Share啦!