掃呢頁CODE去手機

2020年5月28日 星期四

黃日華:梁潔華含笑而去 黃日華從太太身上學懂何謂愛 #梁潔華 #黃日華

黃日華憶起和太太的點滴,都忍不住落淚...2013年驗出患有急性骨髓性白血病的梁潔華,一直奮勇抗病,2018年更接受骨髓移植手術,但同年開始傳出病情反 ...




黃日華憶起和太太的點滴,都忍不住落淚...


2013年驗出患有急性骨髓性白血病的梁潔華,一直奮勇抗病,2018年更接受骨髓移植手術,但同年開始傳出病情反覆,黃日華及黃芷晴一直向外聲稱,指梁潔華只是出入醫院作身體檢查。據知梁潔華近月的病情不理想,直至前日(26日)病況更急轉直下,最終不敵癌魔病逝,而黃日華兩父女緊守在旁,陪她度過人生最後的時光。


東網致電黃日華求證,他承認太太前日下午因器官衰竭逝世,他說:「佢走時好安詳,冇痛苦,係笑住走。太太臨走時同個女講:『睇住爸爸呀!爸爸年紀大呀!』又叫我哋兩父女要睇住啲狗狗。有啲狗狗已經走咗,我相信佢哋陪住我太太一齊玩。」


承諾食少啲煙


鐵漢柔情,與太太相識40年的黃日華,未能執子之手與子偕老,悲痛萬分,訪問期間憶起至愛,點滴在心頭,數度忍不住痛哭,但又竭力控制情緒盡量冷靜下來。太太的說話及囑咐,黃日華從未忘記,也不會忘記:「雖然我好唔捨得,但會記住太太一直叫我做嘅嘢,例如唔好成日發脾氣、唔好同人嘈、揸車慢啲、唔好食咁多煙。呢幾樣嘢我都做到,唯獨戒煙需要時間慢慢做。」


7年抗癌之路不易,並曾現一線曙光,就是梁潔華2018年接受骨髓移植手術後,病情大為好轉。黃日華說:「手術後本來佢好番好多,但手術後4、5個月,個病又復發,所以呢幾年嚟太太要做好多化療,同埋要服食標靶藥。其實醫生有講過,人嘅器官承受藥物係有極限,唔可以食得太多藥或化療,所以當時醫生話太太可能只得1、2年命,但太太可以捱到3年,我真係覺得佢好叻!佢走時得番8、90磅。」


讚太太生命鬥士


陪着太太走過每一步的黃日華,雖然未能感受箇中的苦楚,但見太太從未有半句怨天尤人,令他佩服至深,憶起太太的點滴,他哽咽說:「呢3年嚟我睇住太太,要不停化療、食標靶藥同輸血,當然知道佢好辛苦,但係佢從來冇呻過,好似一個生命鬥士咁,我好佩服佢嘅勇敢同堅強。佢成世人都好叻,尤其係呢個抗癌過程,我喺佢身上學到好多嘢,教識我點樣去關心同照顧身邊嘅人,同埋對動物嘅愛心。」


飽受喪妻之痛,黃日華仍不忘誠心感謝一直照顧太太的醫護人員:「因為太太要輸血,所以我非常感謝所有無私同埋熱心嘅捐血者,多謝你哋!」對於太太的後事,他說會以香港創價學會佛教儀式舉行葬禮,日期及地點待定,希望外間給他和女兒空間,妥善辦理後事。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!