網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月7日 星期日

張致恒:1個養4個!張致恒炒散都冇得做 網上搵客轉撈經紀 #張致恒

咩都要做呀!藝人張致恒(Steven)因桃色新聞搞到形象破產,連累演藝工作叫停,去年底更放下身段到酒店做廚房散工。據知,受新冠肺炎疫情影響,Steve ...




咩都要做呀!


藝人張致恒(Steven)因桃色新聞搞到形象破產,連累演藝工作叫停,去年底更放下身段到酒店做廚房散工。據知,受新冠肺炎疫情影響,Steven在酒店的散工都冇埋,但要孭起成頭家的他,堅持盡番一個男人應有的責任,早前他在社交網上載限時動態,寫住「買車放車買樓賣樓搵我啦」,疑似轉行兼職做經紀,實行有得撈就撈。


Steven默認做兼職經紀,他回覆東網表示:「其實我有打工嘅,亦有做其他part time,因為我覺得喺依家呢個時勢,前路發展係點唔知,有多啲搵錢機會畀自己都好,就算唔係藝人,普通人都會搵唔同機會去搵錢,再加上嚟緊我有兩個小朋友,要供書教學,我個仔差唔多開始要報幼稚園,搵多啲錢都係為屋企囉。」但他拒絕透露目前打工性質,他說:「做緊咩工唔講喇,總之努力搵緊錢,part time乜都做吓,瞓嘅時間少咗,因為要照顧個仔同老婆,老婆又就嚟生,淨係希望可以放低以前嘅嘢,努力向前面行,做番好自己,為家庭負責任。」


去年他曾在內地接拍了兩齣網劇《倩女幽魂》及《仙書奇譚》,最近終於推出,他開心說:「因為新聞影響到之前嘅工作,依家知道兩個劇反應唔錯,個人放心番先。」從未在港拍過古裝劇的他坦言愛上拍古裝劇,這兩個網劇拍得好開心,希望有機會可以繼續拍古裝劇。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!