網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月7日 星期日

黃宗澤疫境中「一齊捱」餐廳生意跌八成 盼保員工生計 #黃宗澤

Bosco以前好貪靚,愛買靚衫,但近年卻愛上了買家品,笑言是年紀大了。
黃宗澤疫境中「一齊捱」餐廳生意跌八成盼保員工生計Bosco以前好貪靚,愛買靚衫,但近年卻愛上了買家品,笑言是年紀大了。型男黃宗澤(Bosco)再次為邵 ...




黃宗澤疫境中「一齊捱」餐廳生意跌八成 盼保員工生計

Bosco以前好貪靚,愛買靚衫,但近年卻愛上了買家品,笑言是年紀大了。

型男黃宗澤(Bosco)再次為邵氏的《飛虎》系列賣力演出,繼首作《飛虎之潛行極戰》後,Bosco再度與三哥苗僑偉以及老友吳卓羲(Ron)在續作《飛虎之雷霆極戰》中聯手。而新作依然不失緊湊的連場動作及槍戰戲,Bosco卻在拍攝途中不慎夾爆腳掌骨折,慘變「跛co」但仍然堅持拍攝工作,拖住「天殘腳」坐輪椅上陣,他笑說:「文替武替都盡出,要多謝武師及幕後做我的人肉輪椅,記得有一場阿Ron同我對打戲,當時我坐住輪椅上半身配合,我打得好認真的,他就忍不住笑囉!」

Bosco今次領軍遠赴英國拍攝,更與荷里活影星Lee Pace有大量對手戲,為此勤練英文,流利程度連拍檔三哥都大讚,Bosco笑指自己都落足苦工,自費請了英文老師上課兼隨行,他表示:「劇本英文都幾書面的,所以我都想有些口語及俚語演出,就請老師睇英文對白有無地方可以執執。」而今次《飛虎之雷霆極戰》中,Bosco的女伴由前作的王敏奕「換畫」成華姐冠軍張曦雯,Bosco對拍檔讚不絕口謂:「梗係好開心(合作)呀,大家的女神,最鐘意是她性格好爽朗。(有請她教英文嗎?)有呀,結果搞到我們冇乜偈傾,因為她同我的英文老師太好傾了。Kelly(張曦雯)去英國拍劇就爽了,頭尾拍兩日,我就拍足九日,她放話丟低我去法國走一轉,後來她沒有去留低陪我們,都叫做有義氣!」

買家品買上癮

Bosco向來給人印象十分貪靚,相信是羨慕拍檔可以去法國買靚衫,提到網友都愛討論他個人化的衣著,Bosco笑說:「哎,依家少買衫了,年紀大了鍾意買家品,更毒呀!以前買衫都沒發覺自己的強迫症咁嚴重,買家品一買便是一套,好似浴巾同面巾,我一定要買同款同色的,買足幾套更換,浴巾換下來面巾跟住一起換,襯返色,連我媽媽都受不了!(長期在外地拍戲會好不方便?)係㗎,所以行李一定會多,然後我一定要住有廚房的服務式酒店,最好有露台,因為覺得奇怪的家具就會被我推出去,到退房前一日便幫酒店打掃、乾乾淨淨退房。」

而系列作將開拍第三集,Bosco的女拍檔將再度換畫,但他與三哥及好兄弟Ron依然「打風都唔甩」,他笑說:「最緊要是三哥肯拍,冇他帶頭便無法成事,哈哈!講起Ron都是緣分啦,以前電視城日日見,但是在化妝間!咁多年只合作兩套劇,所以我們都話娛樂圈係圓架,今次更加上馬國明三兄弟,最開心大家都冇乜點變,只是年紀大了、做事成熟了,拍劇時同樣嘈到不得了,講極都唔停,但大家鍾意的類型又完全不同喎!好似車咁,我就鍾意古董車、阿Ron鍾意跑車、馬明就喜歡吉普車。(聽落好似反映了某些喜好?)哎呀,我好似明你講緊乜,真係衰!」

只要苗僑偉帶頭肯拍,黃宗澤笑言再開拍多少集《飛虎》也一樣會跟三哥合作下去。
只要苗僑偉帶頭肯拍,黃宗澤笑言再開拍多少集《飛虎》也一樣會跟三哥合作下去。
黃宗澤與好兄弟吳卓羲再度合作,笑言都是緣分使然。

黃宗澤與好兄弟吳卓羲再度合作,笑言都是緣分使然。

網上生意唔敢做

疫症來臨,Bosco的演藝工作很多都被迫叫停,而經營蠔吧生意的他,亦坦然面對困境,他說:「自己都冇諗過唔做,只可以諗呢個情況係暫時的,一家店十多位員工,揹起了廿個家庭在身上,現在有補貼申請就申請,仲未想到要減人工,經理已經叫我開會,話大家會輪流放無薪假,不算好多,每個月2日,員工都好幫得手。」在疫情肆虐後,生意最差足足少了八成,Bosco坦言從未想過會發生:「爆發前一刻都同經理傾緊、睇緊鋪想開分店,想不到講完無耐就變成咁。」Bosco指餐廳是成副心血,員工的支持令他決心一定要捱下去,問到可有措施開源?他說:「朋友建議上網賣蠔,但我唔識電腦,我家的電腦只用來看劇本的,最基本就睇埋YouTube囉,唔識的事我就不敢做了。」

留家閉關 省靚個櫃

Bosco又指疫情帶給他另一種體驗,笑說:「都是出社會以來第一次,有一個長假可以留在家中,往常一年只有零星幾個月時間在家,突然可以留在家中幾個星期,發現自己都變晒了,突然可以停低,睇睇自己的屋企,見到客廳木櫃有點舊,自己就心血來潮買齊油漆、砂紙慢慢搞,上幾層油再慢慢省靚個櫃,咁就過了大半日!」Bosco全心投入生活,連社交網站都是最近才再度更新,與尋常人一樣過着約老友行山、與狗為伴的生活,他說:「其實在這段時間都同樣忙,安排一下之後的工作,幫餐廳構思新菜式、約經理開會,再下廚試煮。我好鍾意煮飯,但煮出來緊係要搵人食,咪約班朋友上來食,平時約見面都要幾個星期,現在一呼百應,我就鍾意煮好一道菜拎出來畀大家食,再走入廚房繼續煮,結果食餐飯都起碼4個鐘!(邊個街市可以捕獲你?)我習慣返細個長大的沙角村街市買餸,全部檔口都好照顧我,買慣買熟架。」

與張曦雯初次合作,黃宗澤讚不絕口,最喜歡對方的爽朗。

與張曦雯初次合作,黃宗澤讚不絕口,最喜歡對方的爽朗。
Bosco最愛古董車,笑言可反映出自己的性格。

Bosco最愛古董車,笑言可反映出自己的性格。

媽咪從未催婚

Bosco與媽咪相依為命,想必這段日子多了時間母子相處,他笑道:「都係,但媽媽節目多過我,叫我不用等她開飯,我反問她不是要社交隔離咩?(媽咪有把握機會催婚?)當然冇,從來沒有催過任何事,始終自小單身家庭長大,我跟她都沒有典型幸福家庭的畫面,親戚朋友搞笑問幾時生個孫?媽咪第一個跳出來說『唔好呀,生出來唔好旨意我湊』,見到她落晒閘,我都少些動力啦。」Bosco又爆料指媽咪對身邊女性評價兩極,笑說:「一是『好OK』,一是完全不會同個女仔講嘢!(捉摸到自己喜好未?)順其自然啦,大家都知我有甚麼緋聞對象,不同類型都出現過了!」Bosco又笑言經常與媽咪為小事嘈交,因對方個性『哩啡』將東西亂放令他強迫症爆發,自嘲說找女伴最重要是先過這一關!

原文《星島日報》名人雜誌(逢周日見報)

餐廳生意愛疫情影響而大跌,但Bosco仍希望和員工一起捱過難關。

餐廳生意愛疫情影響而大跌,但Bosco仍希望和員工一起捱過難關。
Bosco稱媽媽從不會對他催婚。

Bosco稱媽媽從不會對他催婚。
黃宗澤是個愛狗之人,去年他貼上已去世的愛犬相片作懷念。

黃宗澤是個愛狗之人,去年他貼上已去世的愛犬相片作懷念。
如今多留在家中的Bosco,最喜歡為屋企的家具翻新。

如今多留在家中的Bosco,最喜歡為屋企的家具翻新。

鍾意就快D Share啦!