掃呢頁CODE去手機

2020年6月6日 星期六

【怪怪的形狀】約蔡思貝賴慰玲整陶瓷 何雁詩擘腿搓到攰 #何雁詩 #蔡思貝 #賴慰玲

何雁詩自私約蔡思貝和賴慰玲去上陶瓷班。
【怪怪的形狀】約蔡思貝賴慰玲整陶瓷 何雁詩擘腿搓到攰何雁詩自私約蔡思貝和賴慰玲去上陶瓷班。何雁詩與蔡思貝(Sisley)、賴慰玲(Winki)、陳嘉寳 ...




【怪怪的形狀】約蔡思貝賴慰玲整陶瓷 何雁詩擘腿搓到攰

何雁詩自私約蔡思貝和賴慰玲去上陶瓷班。

何雁詩與蔡思貝(Sisley)、賴慰玲(Winki)、陳嘉寳(Anjaylia)、吳嘉熙和陳瀅好老友,6人經常約埋出街、飯聚,不過昨日何雁詩竟撇甩3位好姊妹,自私約Sisley和Winki去上陶瓷班,事後她於社交網貼出三人合照,並寫道:「Our first pottery class together! 充滿住藝術氣息,原來做陶瓷比想像中困難好多!!! #pottery #soartsy #文藝氣息濃厚 #攰到嘔 #但係爽 #sisterhood #geturhandsdirty」Winki亦留言表示好有挑戰性,而冇份去的、Anjaylia就要求Po出製成品,但何雁詩卻Hea答:「就係咁啦。」真係多謝晒!

三人製作前影合照。
三人製作前影合照。
何雁詩擘晒腿咁搓陶瓷。

何雁詩擘晒腿咁搓陶瓷。

不過,睇見穿短裙的何雁詩擘腿搓陶瓷,並將手上泥磋成條狀,有曳曳的網民就問她係咪整「Naughty toy」,亦有人尷尬留言:「個形狀……」何雁詩則笑爆回覆:「係要整高佢再禁(撳)扁㗎。」

何雁詩、陳瀅、賴慰玲、蔡思貝、陳嘉寳、和吳嘉熙經常相約飯聚。

何雁詩、陳瀅、賴慰玲、蔡思貝、陳嘉寳、和吳嘉熙經常相約飯聚。



鍾意就快D Share啦!