掃呢頁CODE去手機

2020年8月19日 星期三

【移居泰國保命】李健達120萬買半複式住宅:一個月我只花四千元使費 #李健達

現年51歲的李健達,與89年出道時唱電影《阿朗的故事》片尾曲「也許不易」的時候相比,已經變成一位中佬。14年李健達血壓升到接近200,連平衡都有問題, ...








現年51歲的李健達,與89年出道時唱電影《阿朗的故事》片尾曲「也許不易」的時候相比,已經變成一位中佬。14年李健達血壓升到接近200,連平衡都有問題,多次出入急症室。

李健達指當時在內地拍劇,遇到一位中醫。「佢話我嘅身體寒濕,唔適合喺潮濕嘅地方住,要去一啲暖嘅地方,佢建議我去東南亞。」碰巧當時李健達哥哥從加拿大溫哥華搬到泰國,於是李健達決定到泰國住一個月,結果令他意料之外。「身體好多問題都消失咗,例如腰痛,濕氣重都冇咗,整個人都精神番。」

李健達89年出道時唱電影《阿朗的故事》片尾曲「也許不易」,唱到街知巷聞。

多年前的李健達,高峰時體重達200磅。

在泰國生活一個月後,不但身體毛病消失,亦感覺更有精神。

買入半複式樓

身體有改善,令李健達萌生移居念頭,18年決定以當地退休計劃,即50歲合資格人士,存款不少於20萬港元,並提供健康證明及良民證,便可申請在泰國定居。最初他在曼谷租樓住,後來更決定買樓。「最初租的嘅地方,如果換算港元月租約7,000元,面積接近900呎。」其後李健達花了120萬,買入曼谷市的「半複式」房子,他說:「我買嘅地區是Makasan,那種屋稱做LOFT,好有紐約風格,樓底高,入去第一層係廳、洗手間、飯廳,上一層係閣樓,有床有洗手間,第一層有400呎,閣樓也有約200呎。」

李健達更分享買「平樓」的方法:「可以去位置較遠的地區,例如遠離地鐵站、機鐵站,我想應該可以50萬便能買入。」不過,李健達又提醒大家:「其實如果你想買樓,最好選擇兩類,一係買最低價,一是買貴價區,因為貴價區住唔少外國人,佢哋普遍比泰國人富有,所以較容易轉手。」

初到泰國時,李健達選擇租樓,月租七千港元,已有近900呎面積單位。

李健達新買入的半複式單位,只要120萬港元。

買樓手續簡單

對不少香港人來說,買樓有好多手續,在泰國買樓又如何?「文件手續真係相當簡單,根本唔需要律師,連律師費都可以慳番,大多數你唔會買二手樓,多樓買一手樓,除非你買二手樓先要搵律師。」李健達指一手樓只需到發展商簽署所有文件,以及付清款項後,便可順利收樓。

15元食一餐

生活指數方面,李健達指15港元已經可以吃得不錯。「我主要食健康食物,對我身體好,以及唔使食得太昂貴,我平均一餐花費40至60銖,約15港元,已經有三餸一飯,我好少煮飯,主要到foodcourt食。」李健達計計數,每月只要港幣幾千元,便足夠過活。「舉例我每日花費80港元,計埋食飯及交通費,每日150港元已很豐盛,每月開支約4,000多港元已經過好好。」對做音樂工作的他而言,搵四千元生活費,負擔不重。

雖然李健達對泰國讚不絕好,不過亦有讓他「不爽」的時候:「如果你唔係泰國人,好多福利都冇份,因為我哋係外國人,好多事情都無優先權,例如今次(疫情)我們想歧去,就唔會有優先,但如果你係泰國人,依家想返泰國,你去跟領使館講,就會替你安排,我哋呢種就要等到全面開關,先可以回去。」李健達又指「退休移居」,有另一個不便,就是每90日出入境一次,若果不出境,要到移民局報到,他說手續上較繁複。

示威影響不大

近期泰國再次有大型示威,要求政府改革,當地不穩政局,李健達話生活沒有太大影響。「我哋係外人,影響唔會很大,不過當佢哋示威時,你哋就唔好出去,佢哋唔會傷害你,不過如果有乜事,佢哋未必會分到。」

14年,李健達在當地遇上學生靜坐抗議,膽粗粗的他更嘗試「融入」他們,「那時我整個星期都喺街上,大學生們會紮營,在旁煮嘢食,都好乾淨,我被佢哋感動咗。」

移居外地,不少人會擔心當地醫療,原來李健達也有這方面經驗:「我2015年3月份去拍戲,突然急性肺炎,我休息咗7日,我去咗當地醫療中心,睇一次醫生只係200銖。」

開網店增收入

自從靠自然療法治癒高血壓的李健達,即將報讀有關的遙距課程,將來遙距音樂工作外,打算經營網店賣健康產品,增加收入。「現時心態唔敢講賺好多錢,總之生活到就可以,我讀醫嘅心態係想幫人,好多朋友搵我幫手,我都幫咗好多個,教佢哋點食合適嘅食物,佢哋都成功。」對李健達來說,移居泰國減少生活壓力,也是他的養生之道。

憑自然療法將自已的血壓高治好後,李健達更報讀課程,繼續鑽研。

----------------------------

守住新聞自由 和你撐計劃每月$300起撐《壹》仔

按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!