掃呢頁CODE去手機

2020年8月19日 星期三

【兩姊妹無計】雷深如戥小肥宣佈出櫃高興 自爆曾出埠同房 #小肥

(右圖:IG圖片)河國榮與契女雷深如(J.Arie),因為疫情影響,今年的工作都是寥寥可數,難得河國榮獲好友邀請擔任產品大使,今日聯同J.Arie「契 ...




(右圖:IG圖片)


河國榮與契女雷深如(J.Arie),因為疫情影響,今年的工作都是寥寥可數,難得河國榮獲好友邀請擔任產品大使,今日聯同J.Arie「契父女檔」一齊去到九龍灣出席代言人簽約儀式。J.Arie笑言全靠契爺帶挈,獲大會送贈一套智能門鎖,快將新居入伙的J.Arie說:「之前有人叫契爺教演戲,佢搵埋我做助教,帶挈我有少少收入。」

與小肥甚為老友的J.Arie,二人一齊組成YouTube頻道《肥J LL》做KOL,對於日前小肥宣佈出櫃,她說:「唔使點關心佢,佢講出嚟開心過之前,抑壓咗好耐。我唔係知咗好耐,大家領會。我喺節目自稱徐太,有網民以為我哋拍拖,小肥話我『你就想』。」J.Arie透露,與小肥出埠時遇上人多要共用房間,她也不介意與小肥同房,她說:「大家係姊妹冇乜所謂。」至於J.Arie有否見過小肥的新伴侶,她笑言:「佢不嬲都好多男女朋友,愛情無界限,有咩等佢自己講。」

此外,河國榮雖然近半年沒有太多工作,但他表示未嘗不是好事,他解釋:「因為家中小狗患上骨癌,進入了生命倒數階段,近排開唔到工,可以多啲時間陪狗仔。」

河國榮今日與契女J.Arie一起出席活動。


河國榮獲邀成為產品大使,即場有簽約儀式。


河國榮稱近半年沒有太多工作,便乘機陪伴患病愛犬。


J.Arie透露獲契爺河國榮邀請做演戲班的助教,增加收入。


J.Arie與小肥份屬好友,又一起做KOL,對於好友終於宣佈出櫃,她指對方比之前開心得多。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!