掃呢頁CODE去手機

2020年8月19日 星期三

【活在當下】患癌老公肺炎兼血管閉塞留醫 肥媽:我真係癲 #肥媽

網上圖片/短片截圖66歲的肥媽(MariaCordero)和葡籍老公Rick結婚21年,3年前Rick發現患上肺腺癌尾期,肥媽不離不棄照顧,除要為60 ...




網上圖片/短片截圖


66歲的肥媽(Maria Cordero)和葡籍老公Rick結婚21年,3年前Rick發現患上肺腺癌尾期,肥媽不離不棄照顧,除要為600萬醫藥費奔波,家人又因不同政見起爭執,曾令肥媽壓力爆煲喪喊。其後老公病情好轉,肥媽亦致力在社交網拍片教煮餸。惟昨晚肥媽上載一條身在病房的短片,原來老公因肺炎和血管閉塞入院了。

肥媽指收到好多朋友關心和慰問,所以拍片報平安,「我呢個幾禮拜喺度不停抹,門口都唔出得,你明唔明白,我呢度消晒毒啫,門口好多菌,我哋入嚟之前要撩鼻(鼻液測試),每7日做一次檢查,即係我同老公冇COVID-19(武漢肺炎)。」片中見到肥媽老公正在睡覺,「上個禮拜我真係癲,睇到老公辛苦,我都頭痛,今朝醫生話佢樣樣都好,睇佢瞓到好似bb咁,我就舒服,所以人要活在當下。」肥媽還將病房佈置成有工作間、廚房、士多房,笑指自己每日在病房中行來行去,「惟有喺呢個空間打圈行,冇辧法,人要令自己開心。」

《蘋果》致電肥媽了解,她說:「佢又血管閉塞又肺炎,入咗嚟個幾禮拜,但佢有cancer,肺炎對佢都好大影響,因為係尾期cancer,好在一直冇發,腫瘤縮細緊。而家有三個醫生睇佢,但啲血塊唔可以溶得太快,驚佢腦充血,另外佢又背脊神經腺發炎,成隻腳都痛。我梗係擔心,日日喺醫院瞓,瞓到腰骨都赤埋,噚晚打風返去睇啲狗,今朝一早返醫院。」記者叮囑她小心身體,肥媽說:「得啦,呢啲女人做,唔緊要,我整嘢畀佢食,佢好食得,同埋有好多朋友幫手煲湯,多謝關心。」

肥媽已在醫院個多星期陪老公。(網上短片截圖)


肥媽老公因肺炎和血管閉塞入院。(網上短片截圖)


肥媽將病房劃分了士多房區域。(網上短片截圖)


有消毒用品、生果、麵包。(網上短片截圖)


肥媽睡在梳化床照顧老公。(網上短片截圖)


老公患有肺腺癌,肥媽不離不棄照顧。(網上短片截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!