掃呢頁CODE去手機

2020年8月19日 星期三

【18歲做未婚媽媽】55歲雪梨錯愛徐少強 感情屢遇騙子:好多一腳踏兩船 #徐少強 #雪梨

【18歲做未婚媽媽】55歲雪梨錯愛徐少強感情屢遇騙子:好多一腳踏兩船4小時前曾經是80年代女神,同周潤發合作大台經典劇《親情》中飾演情侶的雪梨,現年已 ...




  • 【18歲做未婚媽媽】55歲雪梨錯愛徐少強 感情屢遇騙子:好多一腳踏兩船
  • 4小時前




曾經是80年代女神,同周潤發合作大台經典劇《親情》中飾演情侶的雪梨,現年已55歲。年輕時被愛情沖昏頭腦,尤其跟前夫徐少強的一段情。82年拍攝電影《養鬼》時認識徐少強,當年的她只有15歲,情竇初開,不理胞姐(米雪)反對,堅持與花弗的對方一起,18歲當紅時更做了未婚媽媽,犧牲事業。

日前雪梨接受好友苑覆丹訪問,擔任香港開電視節目《開工大吉77》嘉賓。雪梨在訪問中回憶當年與徐少強的相識經過,她說:「當年喺片場見到佢都係打個招呼,直到去泰國拍電影時,佢當眾錫咗我一啖,我就深深愛上了他。當年我只得15歲,我形容當時係天真無邪、係驚喜,你大我十幾年都會死喺我手度!」當時胞姐米雪得知二人拍拖,即時飛到泰國「救妹」。

「家姐去徐少強房間叫我走,好惡咁叫我買機票返香港,我話呢度未拍完,死都唔肯走,佢就激氣自己返香港。」雪梨億述。



當年雪梨未婚懷孕消息震驚娛樂圈,她更為兒子放棄事業:「當時知道懷孕時,仍有工作在身,都未見肚就拍埋先。我任性又深愛、又唔想墮胎,所以決定生BB。為生仔而放棄工作,我從不後悔,因為我過緊另一個階段、角色。直到我女兒出世(87年),就與徐少強分手,當時好像傷心了半個月,就去亞視繼續工作。」雪梨表示多年來,也有不少地下情,可惜當中不少是男友「一腳踏兩腳」,她說:「阿媽都話我命水係咁。」

如今仔大女大,雪梨亦分享與子女相處之道。「以前年紀輕唔識湊,以為打佢、鬧佢就得,用錯上一代嘅教法,所以一直都好內疚。到後期我同阿仔道歉,依家好似朋友咁教佢。嗱,18歲有性衝動,記得買個避孕套唔好搞出人命,要有經濟能力先好有BB。」由任性幼稚到成熟,雪梨唯一敢做敢言的性格,至今如昔。

55歲的雪梨,自言多年來有不少地下情,可惜當中不少是男友「一腳踏兩腳」。

日前雪梨接受好友苑覆丹訪問,擔任香港開電視節目《開工大吉77》嘉賓。

雪梨15歲的時認識徐少強,18歲更為對方未婚產子。

米雪在劇集《親情》中,曾與周潤發飾演情侶。

米雪與子女感情融洽,相處有如朋友般。

----------------------------

守住新聞自由 和你撐計劃每月$300起撐《壹》仔

按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!