掃呢頁CODE去手機

2020年9月8日 星期二

【流行經典50年】傅嘉莉 蔣家旻合唱Twins《戀愛大過天》 網民:難聽過原唱唔易 #Twins #傅嘉莉 #蔣家旻

【流行經典50年】傅嘉莉蔣家旻合唱Twins《戀愛大過天》網民:難聽過原唱唔易4小時前星期日晚9:30至10:30打開電視,斷估大部分觀眾都會優先選擇 ...




  • 【流行經典50年】傅嘉莉 蔣家旻合唱Twins《戀愛大過天》 網民:難聽過原唱唔易
  • 4小時前




星期日晚9:30至10:30打開電視,斷估大部分觀眾都會優先選擇ViuTV嘅《Chill Club》,理由唔使多講,真歌手雲集唱首本名曲,短短一個鐘真係唔夠喉。何況,隔離大台《流行經典50年》每況愈下,嚟嚟去去都係星夢自己友唱劇集主題曲,點夠fight。

不過日前(6日),《流行經典50年》有機會見到《Chill Club》車尾燈都唔定,而最大功勞一定係傅嘉莉夥拍蔣家旻合唱Twins嘅《戀愛大過天》,事後一度成為網民茶餘飯後討論熱話。

如果單純因為佢哋唱得好聽,外界反應應該無咁大。相反,就係因為佢哋唱得差,足以成為一時笑話,娛樂大家。好奇一問,佢兩個唱到走音兼無氣,都照樣安排上台,係咪得罪方丈,有心整鬼佢哋㗎?

傅嘉莉伙拍蔣家旻,在過去一集《流行經典50年》,合唱Twins《戀愛大過天》。

網民評:「傅嘉莉一開口我覺得麻麻,聽埋蔣家旻,原來傅嘉莉唱得好好了。」

蔣家旻歌喉實在令人聽到笑出聲。

識睇,就梗係睇留言:

「傅嘉莉一開口我覺得麻麻,聽埋蔣家旻,原來傅嘉莉唱得好好了。」

「同屋企人睇佢哋唱歌,我哋笑到標眼水。」

「真係Neway執兩件都唱得好過佢哋。」

「能夠難聽過原唱實在唔易。」

唱歌唔掂,但蔣家旻在《反黑路人甲》的表現頗令人驚喜,終於洗去了以前《愛回家》馬子妮的入屋形象。

蔣家旻都自知唱歌實在不敢恭維,故佢事後都好認真咁喺IG分享心路歷程,仲提到自己原來已經搵埋老師教:

「我不討厭唱歌,但就是有恐懼。三番四次地逃避,總是想:『拜托!不如叫我熬夜拍劇或跳舞跳得筋疲力盡吧。』幾個月前突然醒覺,很想勇敢面對及克服這個弱項,透過家傑的介紹,遇到一位很適合我的老師。這次為了劇集宣傳而上節目唱歌,本來猶豫應不應該拒絕,避免獻醜,但告訴自己遲早需要接觸,於是便鼓出勇氣接受挑戰,連我的經理人也為我擔心。謝謝Brian老師,在有限時間內悉心教導,他懂我的心理障礙,再三提醒我要有信心。錄影前的兩三天,每天熬夜,無形間再加重自己的心理負擔。從前在台上戰戰兢兢,到現在能夠鎮定地演唱,雖然並不悅耳動聽、狀態不算穩定,但至少盡了最大努力,值得為自己的勇氣鼓掌。經過這次,我的恐懼感相對地減少。」

----------------------------

守住新聞自由和你撐計劃每月$300起撐《壹》仔

按此了解更多

壹呼百應號召有心人請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!