掃呢頁CODE去手機

2020年9月8日 星期二

【識於微時】張家輝惋惜陳木勝英年早逝 哽咽表示遺憾未能再合作 #張家輝 #陳木勝

導演陳木勝今日舉殯,多位圈中好友到來跟他告別。曾在2005年,跟陳木勝合作電影《三岔口》的郭富城,當年城城憑該片首度獲封金馬影帝,在影壇上闖出成績及殊 ...






導演陳木勝今日舉殯,多位圈中好友到來跟他告別。曾在2005年,跟陳木勝合作電影《三岔口》的郭富城,當年城城憑該片首度獲封金馬影帝,在影壇上闖出成績及殊榮。離場時城城接受訪問,對於陳木勝離世,城城十分傷心:「同木勝合作嘅所有人都係佢朋友,好難過、好傷心。」

城城還分享大家合作時的點滴,他說:「最記得當日導演話,希望我哋拍一部音樂劇電影,未有落實,大家係想做,木勝係我電影伯樂,好唔捨得佢。」最後他向陳木勝致敬:「你永遠都活在我哋心目中,安息。」城城透露小美早前曾與陳木勝聯絡,對方答應會去看城城近期的新戲《麥路人》首映,可惜未能如願。

與陳木勝識於微時的張家輝,談及好友離世,他說:「我認識陳木勝導演係啱啱入亞視拍劇,佢當時做監製。陳木勝導演俾我感覺係乾淨、健康同有禮,我入行時電影圈大家都豪情啲,但佢就好乾淨,白波鞋成日好乾淨。」

張家輝對陳木勝英年早逝,感慨的說︰「佢今次離開年紀尚輕,好多謝陳木勝導演咁多年為港產片拍咗咁多好作品。正因為咁年輕,我特別難過,就好似老牌品牌,突然唔做或者移民,但耐咗有感情冇得取代。」此時,家輝十分感觸,眼有淚光,十分難過。問他是否近年跟對方沒有合作感到可惜?家輝哽咽地說︰「係。」問家輝是否原本有合作正在洽談中?他無奈點頭,當他平復情緒後,他說:「我想講最好懷念方法係睇佢遺作《怒火》。」

至於減磅後,身形明顯瘦了不少的洪金寶,與陳木勝多次合作,亦師亦友,對於導演英年早逝,洪金寶表示:「好惋惜,諗唔到,我完全唔知佢有病,喺導演過身前10日,我仲諗好耐冇見佢,微信佢約飲茶,點知10日後佢就過咗身。」洪金寶稱讚陳木勝是正人君子,好好先生,無得頂,對他的離世感到非常心痛和可惜。

此外,導演林超賢跟陳木勝合作過一次,他說︰「佢第一部電影我做製片,但之後佢拍嘅戲,係我好鍾意嘅電影,好似啲警匪動作片,我都會睇晒嚟參詳,喺一啲場合見面,又會向佢請教。」至於英皇老闆楊受成傷心離開,見到傳媒即合十,當被問到阿嬌情況怎樣時?他在保鑣護送下,急步上車離開。

張家輝離開時接受訪問,他對陳木勝離世十分傷感,更遺憾未能跟對方再合作。


家輝感慨陳木勝英年早逝,旁為導演林超賢。


洪金寶離開時接受訪問,稱讚陳木勝是正人君子,對他離世感到心痛。


郭富城和小美離開時接受訪問,坦言陳木勝是他的伯樂。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!