掃呢頁CODE去手機

2020年9月8日 星期二

【本身有情人】小肥出櫃宣言變相睇招募 有人傳不雅照求愛 #小肥

小肥和J.Arie晚上在觀塘錄音,自從小肥正式宣佈「出櫃」後,他自言轉變不大,但自己越來越大膽發聲,自己希望更能多為同性戀者發聲,他說:「以前有啲嘢睇 ...






小肥和J.Arie晚上在觀塘錄音,自從小肥正式宣佈「出櫃」後,他自言轉變不大,但自己越來越大膽發聲,自己希望更能多為同性戀者發聲,他說:「以前有啲嘢睇唔過眼唔出聲,就算打好晒字都唔敢post,而家覺得冇乜好怕。」現時多了同性組織機構聯絡合作,而工作上沒大影響,間中在一些媒體平台見惡意留言,小肥也沒介意:「總會有人留言攻擊,只係攻擊話題轉咗。」

但自從讓公眾知道性取向後,小肥坦言多了追求者,有十多個追求,他並沒有接受,有人更傳送呈興奮狀態的不雅照:「冇用,我本身有(情人),太多唔好變成劫?有啲好激會畀相我,但我都好專業答佢個專頁有其他同事睇,大家要識保護自己,只係多謝佢好意,大家做吓朋友都得,但我有備註話幾大嘅。」他承認有玩交友網,始終公眾人物玩得不主動,被問會否傳送私密相給友人?他說:「如果係情侶我會,情侶send呢啲好正常,會互相信任,但若分手後佢公開,係佢為人有問題。」

另外,J.Arie自資6位數字製作歌曲《雙面哈菲》,形象上徹底改變,MV內容提到多個自毁方法,但因為風格大膽電視台不會播出,就算本身與邵氏有經理人合約都無得幸免:「題材係18禁,MV放上網之後收到公司叫我將歌下架,同埋我另外剪咗潔淨版MV畀電視台播,但電視台都係唔會播。公司怕會影響形象,覺得意識不良叫我將歌喺網絡平台下架。」她堅持自己音樂,就算知道會失掉拍劇或拍戲工作,但堅持音樂都會是自己首選目標。她計劃之後再推出新歌,笑言是另一鋪「荷包清袋」行動,而且題材更激,自己可能會性感演出,而她底線能裸露背脊。

小肥和J.Arie晚上在觀塘錄音。(蘋果日報)


小肥早前宣佈出櫃,之後收到好多人求愛。(蘋果日報)


小見收過有人更傳送呈興奮狀態的照片。(蘋果日報)


(蘋果日報)


J.Arie自資6位數字製作歌曲《雙面哈菲》,不過MV風格大膽,電視台不會播,之後又會再製作新歌,她說又要「荷包清袋」。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!