掃呢頁CODE去手機

2020年9月25日 星期五

【當年賭錢輸身家】車保羅轉行做街市監督 自覺虧欠共患難菲籍妻一個婚禮 #車保羅

【當年賭錢輸身家】車保羅轉行做街市監督自覺虧欠共患難菲籍妻一個婚禮18小時前久未露面的車保羅已轉行做街市監督,「收工」後趕到接受苑瓊丹主持的香港開電視 ...




  • 【當年賭錢輸身家】車保羅轉行做街市監督 自覺虧欠共患難菲籍妻一個婚禮
  • 18小時前




久未露面的車保羅已轉行做街市監督,「收工」後趕到接受苑瓊丹主持的香港開電視節目《開工大吉77》訪問。苑仔與車保羅多年沒聚,一見面開場白就是嫌對方太高,要她「抬頭」傾計。車保羅指現時正職困身,亮相幕前要遷就時間:「而家我做街市監督,返工要著制服、反光衣,唔可以亂咁請假,啲人約我拍嘢都要下午先得!其實都冇咩尷尬,要做咪做囉!由細到大都做過好多行,當年周梁淑儀搵演員,佢地睇中搵我拍戲,拍咗三套之後,覺得好好玩所以入行。」車保羅說當年最風光時期,每日現身不同劇組,但因賭博而失去所有:「當年真係忙到組接組,我大概風光咗十年左右,真係忙到去銀行入錢都冇時間,每日一起身唔係問去邊度開工,而係問朋友收工去邊度玩!不過當年我賭錢,冇做咩投資,最終咩都輸晒。」

車保羅入行第一套拍的劇他,是1981年的《IQ成熟》時。

17年,參與拍攝ViuTV劇集《詭探》。

19年,車保羅拍攝鮮浪潮微電影《老人與狗》。

車保羅已轉行做街市監督,「收工」後趕到接受苑瓊丹主持的香港開電視節目《開工大吉77》訪問。

車保羅表示當年鍾意賭錢,又不懂投資,所以咩嘢都輸晒。

呃公司『生疱疹』

不過,講到最爆是當年他隱暪公司「秘撈」拍電影,最終被揭發而令事業出現危機:「當年有人搵我拍戲,咁我就呃公司『生疱疹』要去北京醫病,公司梗係畀我走到我拍完返香港,葉蒨文喺機場東面出,我就行西面啦,點知佢見到記者要做訪問,就話剛剛同亞視嘅車保羅拍戲,咁就成件事穿晒。最終都要返公司認錯,結果被扣一個月糧,同時又畀稅局查封啲戶口,我當時心諗真係玩完喇。」因為「講大話」而離開電視圈,其後轉戰影壇,亦因為誠信而令事業跌入谷底:「當時因為冇錢請助手,自己又冇Mark清楚檔期,最終搞到失場,呢啲醜事傳千里,開始冇人搵我,靜咗足足六個月,我都開始諗吓係唔係要轉行先得。」

訪問期間車保羅多次提及菲籍妻子,二人生活相當甜蜜,亦掌管車保羅財政大權:「當年我搵佢做鐘點執屋,啲錢周圍擺,佢就提我收好啲錢,我覺得呢個女人唔簡單,開始試吓佢,發現啲錢冇少到,仲要好齊整咁擺好,我對佢都開始動心。後期我經濟唔好,周圍問人借錢,佢幫我記低借咗邊個錢,要還畀邊個咁,所以到今時今日,我都爭佢一個盛大婚禮。」

苑仔與車保羅多年沒聚,一見面開場白就是嫌對方太高,要她「抬頭」傾計。

想當年,車保羅試過呃公司『生疱疹』要去北京醫,其實是出埠秘撈拍戲。

車保羅因為「講大話」而離開電視圈,其後轉戰影壇,亦因為誠信而令事業跌入谷底。

92年,他跟曾是其菲籍家傭的Inday結婚,兩人也育有一子吳卓偉。

----------------------------

請即預購《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊,當年鏡頭下的李嘉欣、黎姿、朱茵、舒淇、邱淑貞等三十位經典港姐、性感女星,一一復刻,艷壓全港。

自取優惠價 港幣$83【按此搶購】

包運費價 港幣$110【按此搶購】

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!