掃呢頁CODE去手機

2020年9月25日 星期五

【冇膽鬼】自爆做得虧心事多 吳業坤最怕碰上靈異事件 #吳業坤

吳業坤比何廣沛、陳曉華更怕遇靈異事件。
【冇膽鬼】自爆做得虧心事多吳業坤最怕碰上靈異事件吳業坤比何廣沛、陳曉華更怕遇靈異事件。吳業坤喺無線新劇《異搜店》首次「升呢」做男一,他同何廣沛、陳曉華 ...




【冇膽鬼】自爆做得虧心事多 吳業坤最怕碰上靈異事件

吳業坤比何廣沛、陳曉華更怕遇靈異事件。

吳業坤喺無線新劇《異搜店》首次「升呢」做男一,他同何廣沛、陳曉華、陳自瑤及麥秋成等今日出席開鏡拜神活動。提到拍攝期間發生不少靈異事件,坤哥認真地表示很害怕踫到,他說:「今時今日我都唔敢鬧鬼嘅男藝員休息室!」笑言做得虧心事多嘛!

沒有宗教信仰何廣沛,之前拍《食腦喪B》亦有類似經驗,他說:「有一日去真實嘅殮房拍攝,有同事問我信唔信,我想講『我唔迷信』,講好多次都講到出口。連續拍兩套劇都有類嘅經歷,我覺得好奇妙。」

吳業坤喺無綫新劇《異搜店》終於做男一。
吳業坤喺無綫新劇《異搜店》終於做男一。
陳曉華劇接劇受力捧。

陳曉華劇接劇受力捧。


何廣沛拍《食腦喪B》時都遇過鬼怪事。

何廣沛拍《食腦喪B》時都遇過鬼怪事。



鍾意就快D Share啦!