掃呢頁CODE去手機

2020年9月12日 星期六

【阿媽好帶挈】林作IG開二手名牌店 最憎俾客仔屈賣假嘢 #林作

林作近期不但「惹火」,而且「火氣」好猛,為賣保險處處辣火頭,為保女友裕美,義無反顧和網民開火,就連買套西裝,亦成為話題。可是,哪怕你日日鬧,作為當事人 ...






林作近期不但「惹火」,而且「火氣」好猛,為賣保險處處辣火頭,為保女友裕美,義無反顧和網民開火,就連買套西裝,亦成為話題。可是,哪怕你日日鬧,作為當事人的林作,似乎不痛也不癢,加上幾乎每隔幾日便有新聞曝光,在偷換概念上,trouble maker亦是attention seeker,宣傳策略上,林作是成功的,起碼現在全香港有不少人都知林作是一位保險從業員。

林作招兵買馬瞓身賣保險,相對來說,他的另一門生意卻低調得多,所講的是林作在IG經營的二手名牌店生意。IG賬戶打正旗號叫「林作站」,用得自己個名起朵,那份自信可想而知。林作日前接受《蘋果》專訪說:「其實個名用林作站,就係一份認可,即係如果你好唔鍾意我呢個人,基本上就唔會買,連follow都唔會,相反,如果你對我有信心,覺得我唔會呃你,你自然會幫襯。」

阿媽係名店大水魚

林作這門二手名牌袋生意,其實最初只是無心插柳,訪問中,林作自言遺傳了媽咪Lily的購物狂性格,多年來買落不少「唔等使」的隨身物,他說:「呢方面媽咪係誇張嘅,我曾經追一個喺名店做sales嘅女仔,佢話我知阿媽係舖頭入面最大嘅水魚,呢方面我好似佢,結果買落唔少西裝、皮鞋,加埋都過百件,有啲甚至未着過,真係攞嚟擺。」為免閒置,林作學識「斷捨離」,實行開post賣出去,結果反應出奇地好,連林作媽咪亦託阿仔幫手賣自己的手袋和飾物,反應更佳,引來身邊朋友關注,又將自己的名牌物品拿出來,放在這個平台上,林作這盤生意便逐漸成形,做了短短3個月,IG followers已超過4,000人,而且人數還持續地增長。

秒賣熱門item

林作說:「呢個生意真係撞正喺呢個疫情時間,大家社交活動少咗,多咗人上網睇嘢買嘢,托賴頭兩個月已經淨賺30、40萬,基本上係接唔晒啲貨,而我哋唔想整衰個名,所以把關呢一個程序會好小心,只要件貨有doubt(懷疑)嘅我哋都唔會做,亦因為咁,我哋拒絕嘅貨量好多。而家做熟咗,已經有經驗,某啲牌子某啲款係會快走啲,咁我哋先做,至於其他冷門嘅,我哋就未必會收。」林作指某類牌子和款式,試過一放張相上網,1分鐘內已有超過10個客打電話搶購,而他的宗旨是誰先過錢便會快者得。

做二手名牌生意,信譽和客人信心很重要,林作作為前大律師,名氣加上財氣,似乎有利於他這門生意,他亦笑言幫襯的客人除了畀錢購物外,還要求一個特別的「售後服務」:「老實講我形象同名牌真係唔多夾,我喎,似諧星多啲啦,最神奇係你買袋,但就要求要我嘅即影即有簽名相。試過有個客連買4個袋之後,WhatsApp我話爭佢4張相,見佢買咁多,送裸照都得」記者打趣說客人要林作的自拍相,可能是用來掟飛鏢,他大笑:「可能都係!」

最難搞有心理病顧客

開網上店,林作指雖然賺到錢,但亦非一帆風順,自覺最棘手的,便是要招呼一些有心理病的顧客:「有啲客,無論你件貨係點,太新佢覺得係假嘅,舊嘅就一定入過棺材攞出嚟,佢總係有理由。好似我賣CHANEL嘅Vintage款,有客人買完會同自己個新款CHANEL比,咁係冇得比喎,老爺車點同架新款跑車比?又試過有個客,因為某張保證卡上嘅某一點花咗,佢話張卡有問題,其實啱啱開始嗰陣,我哋真係會畀錢人攞去驗,但後來我發覺呢啲人本身係有問題,而呢個情況幾乎每個禮拜都有發生,我同助手有一排情緒好低落。試諗吓,我哋第一個月賣咗80幾件,而家total items幾百件,我畀你有200、300個回頭客,200個裏面如果有一成係咁,都玩死你!」

林作指客人買完貨品後,如果唔鍾意可以退貨,但他對某種顧客是不能容忍和姑息:「如果個客係屈我哋件貨係假,而要退貨,我係絕對唔會接受,因為呢個係我哋聲譽嚟,你出去同人講話我賣假嘢,尤其我擺咗咁多事前工夫落去,唔肯接好多貨,或者接咗件貨,見到唔放心都唔擺上網賣,你仲要屈我哋呢件嘢係假嘅,咁我覺得係辜負咗我哋一番努力囉!」

撰文:王梓嫚

攝影:仇志德

攝錄:林賓尼、馮嘉銘

林作指在IG開二手店,純粹是無心插柳。(蘋果日報)


由於生意開始成形,林作近日便請了兩個女助手幫手。(蘋果日報)


林作在IG開的二手名牌店,貨品以大路牌子居多。(IG圖片)


當日有客人相約林作到IFC交收貨品,而他亦在現場仔細驗手袋的新舊程度。(蘋果日報)


林作將收回來的手袋帶往旺角可以驗袋的地方驗明真偽。(蘋果日報)


賣二手袋之餘,林作亦會留音坊間二手店的銷售行情。(蘋果日報)


林作當日受訪時,便親自將二手袋送到旺角一間水晶舖給客人驗貨。(蘋果日報)


林作和裕美拍拖,承受不少冷言冷語,但林作卻依然愛裕美到底,最近還情侶檔一齊賣鑽飾。(IG圖片)


林作之所以在IG開二手名牌店,全因阿媽Lily遺傳「購物狂」性格,搞到要開po散貨。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!