掃呢頁CODE去手機

2020年12月6日 星期日

東華2020:同場避合照!陳家樂玩失蹤 連詩雅解釋原因係… #連詩雅 #陳家樂

開心嘢都唔使咁避忌啫!藝人連詩雅(Shiga)參與無綫慈善節目《歡樂滿東華2020》,並與緋聞男友陳家樂齊齊比併廚藝,不過Shiga卻被安排與菊梓喬一 ...




開心嘢都唔使咁避忌啫!


藝人連詩雅(Shiga)參與無綫慈善節目《歡樂滿東華2020》,並與緋聞男友陳家樂齊齊比併廚藝,不過Shiga卻被安排與菊梓喬一組,事前已透過公關表示他們不會一起受訪及拍照,不過Shiga談起工作滔滔不絕,當提起家樂卻渾身不自然,不斷拉開話題。


Shiga透露節目內會與菊梓喬一起炮製龍蝦湯,惟每次拍攝煮食節目也出現蝦碌事,故寄望今次不要失手,問到可有信心贏家樂?Shiga笑說:「私下對隊友有信心,對自己就冇,覺得會輸畀全部人(有冇試過大家手勢?)以前一齊拍過短片,有試佢手勢,都正常,不過佢冇試過我嘅手勢(點解今晚咁避忌?)想大家集中喺慈善度(首次大家同台?)唔記得,不過工作都冇咩尷尬(之前影到一齊做運動!)唔講都回應過,當日係約咗去郊外,食少少嘢(好甜蜜!)唔講呢啲今日(咁開心都唔講?)做慈善最開心(同家樂一齊好開心?)我同周柏豪一齊最開心,佢係我最愛嘅家人,佢都設計口罩,希望可以參與。」


問到是否做慈善便不可以與家樂合照?Shiga即推卻指與公司同事一起拍大合照,那是否以後亦不會合照?她卻表示:「將來事將來先算(公司唔畀影?)唔關事,今日係慈善活動嘛!同埋想大家專注我嘅工作(怕咗緋聞?)唔想特別去講(結婚先講?)咁遙遠,到時先算」


為避合照陳家樂玩「消失」


在亮燈儀式期間,一眾歌手藝人包括連詩雅均有上台,但竟然不見陳家樂蹤影,為避合照他們真的是招數盡出,但家樂接受訪問時卻稱不介意合照:「我冇介意,撞到咪影囉,一陣睇吓有冇機會影(被影到一齊食魚蛋?)其實我哋一齊做完運動,我容易肚餓,佢咪陪我囉!(公開關係?)冇公開咩…(明朗化?)希望大家畀啲私人空間,唔交代太多,我哋各自都專注工作(公司畀壓力?)我哋都會保持住呢個狀態,約吓做運動都幾開心,公司冇畀壓力,亦冇過問,(知道而冇問?)唔係,係公司覺得我大個仔,知我會專心工作,亦唔會過問私人事。」


去到比併廚藝環節,陳家樂與湯怡一組,Shiga則與菊梓喬、鄭俊弘一組,雖然兩組於同一水平線,但製作過程期間,家樂與Shiga均表現專心,未有望過大家一眼,即使及後各自拿製作品上前評分,二人亦刻意避開大家,未有站在一起。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!