掃呢頁CODE去手機

2020年12月6日 星期日

《全民造星Ⅲ》林二汶隊員︱自嘲似阿凡達同深海魚 Buber誓靠演戲發光: 目標做到80歲! #林二汶

最近《全民造星Ⅲ》熱播,成為茶餘飯後的話題,節目出街後,其中A隊隊員麥詠楠(Buber),一雙極大眼睛,被指與電影《銃夢:戰鬥天使》的女主角Alita ...






最近《全民造星Ⅲ》熱播,成為茶餘飯後的話題,節目出街後,其中A隊隊員麥詠楠(Buber),一雙極大眼睛,被指與電影《銃夢:戰鬥天使》的女主角Alita有九成相似。這位其貌不揚的女演員,曾參演ViuTV劇集《黑市》,及電影《哪一天我們會飛》的「趙學而年輕版」,演出經驗豐富。

今年28歲麥詠楠(Buber),12年在修讀的表演課程畢業後,便一直從事幕前工作,曾參加很多舞台劇演出,在平面和電視廣告,也看見她的蹤影。不過無論在幕前出現過多少次,觀眾都未能說得出其名字,直至參加《全民造星3》,這位中泰混血兒才令人留下印象。Buber說 :「因為之前有睇《全民造星》I和II,我覺得一世人,無論如何都要參加一次真人騷,我有呢個決心!我有位演員朋友,之前也曾經參加《造星》,自己真係好想為演員爭一口氣,覺得演員絕對係一粒星,所以都想以呢個身份,喺舞台上有所貢獻!」

她說自己入行多年,常被誤會是新晉演員而感到無奈。Buber續說:「令我繼續堅持落去原因,第一就係自己好鍾意,否則無可能堅持,因為生活真係唔容易,另外最重要係,我知道冇咗呢樣野我自己乜嘢都唔係,所以我堅持向住呢個方向發展,我相信自己能夠因為演戲發光,覺得人生真係要揾一樣自己好鍾意又享受嘅事情去做。」能夠做到自己喜歡嘅工作,即使未有太多人認識,Buber從不認為自己是懷才不遇。「我唔會太諗呢個問題,只會覺得係機會未到,但我係有本事!」

18歲已經拍廣告入行,十年光景,Buber坦言在圈中見過不少勢利的人,她分享曾經遇上的一件事。「幾年前曾經客串一套電影,好少戲份,只得一句對白,然後化妝師見到我就話:『你唔使補妝,只係路人甲乙丙!』可能對方想話我係閒角,即係好似想中傷你,但又好婉轉,遇到呢啲情況,我多數只會聽完就算,唔太理會。」作為演員,Buber還有一個很明確的目標:「就係做到八十歲,有冇獎攞,有冇人識,知名度高低,對我來講只係bonus,我只希望一直做到老,因為演戲好好玩,好享受。」

Buber的樣貌,不少觀眾都說她像動物和大眼精靈,當事人不介意被取笑之餘,還有同感。「大家都會覺得我比較似卡通,即係比較cutie。例如有人會話我好似阿凡達、深海魚,我都覺得自己好似深海魚。另外仲有伊藤潤二的女主角Alita,好多呢一類嘅嘢,仲有《閃靈》女主角,呢啲我自己都覺得好似,感覺好得意。」



----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!