掃呢頁CODE去手機

2020年12月6日 星期日

孕育一把靚聲的秘室 艾妮

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}英皇娛樂新人艾妮(Elly) ...




英皇娛樂新人艾妮(Elly)人靚歌甜,上月推出的發燒碟《Closer》賣個滿堂紅,老闆楊受成決定再下一城,推出黑膠碟。女神外表純如蒸餾水,原來她是美酒的愛好者,每天都會飲杯紅酒放鬆心情。

本刊到她位於太古城的香閨參觀,喜歡斷捨離的她,全屋簡約風格;不用工作的日子,她便會躲在一百五十呎的工作室中歎美酒及練歌,完全是宅女一名。

擁有四十三吋長腿的Elly,樣靚聲甜,絕對是樂壇的可造之才。



護士變歌星

近日頻頻在無綫音樂節目亮相的英皇新人艾妮(Elly),一把天籟之音,令人耳朵懷孕。其實,Elly畢業後便投身醫護界做護士,在學時期曾參加過第三屆《超級巨聲》,更於一八年推出發燒碟《Dreamy》,不過都只屬玩票性質,她笑說:「自己喜歡唱歌,所以先參加《超級巨聲3》,但比賽之後,家人唔想我收入唔穩定,所以畢業後先做咗護士,喺呢六年註冊護士生涯中,我一直都有part time唱歌,做酒店駐場歌手。」

家人有見Elly對唱歌的熱誠,終於在去年支持她全身投入樂壇,她表示:「三十歲先起步,的確係遲咗,但我會把握時間,唔會浪費每一分每一秒,努力增值自己,追上去;而且,做護士時已經練得一身鋼鐵體質,所以好捱得!」

為了方便工作,原本與家人同住新界的Elly,一年前就搬到太古城的五百五十呎、兩房一廳的單位。Elly雖然喜愛購物,但卻希望家居以簡約風格為主,她笑說:「我都真係買好多嘢o架,當屋企好亂嘅時候,我就會斷捨離;而掉嘢嘅過程,就發現自己使咗好多錢,買埋好多唔等使嘅嘢。而喺選擇掉邊件衫嘅過程裏面,確實幫我好多,就係控制自己嘅購物慾。」

工作室放置了很多錄音器材,方便Elly隨時練歌。



Elly最注重湯水,每個星期都總要煲湯一至兩次。



不胡亂出街

五歲已經開始學彈古典鋼琴的Elly,將其中一個房間變成工作室,內裏除了有樂器,更有錄音設備。

她解說:「做歌手一定要經常練歌,所以我一般喺屋企,大部份時間都會留喺呢間房,聽吓歌、錄吓音,又會用監聽嘅喇叭同埋耳機,自己聽番自己唱, keep住個水準。」

自從做了歌手後,Elly生活變得更檢點,昔日會素顏、踢拖出街,現時為顧及形象,不會胡亂出街;加上疫情嚴重,她盡量都會留在家中,她直言:「非必要都好少出街,不過呢度係我人生第一次自己搬出嚟住,所以都會經常招呼朋友上嚟打吓邊爐、煮吓飯。因為有朋友上嚟,我就會煮多啲嘢,自己一個人平時就好簡單,會叫吓外賣就算。為咗有多啲鑊氣,我搬入嚟之前,專登睇吓廚房係唔係用明火煮食,先決定租唔租。我比較鍾意煮中餐,因為西餐比較多澱粉質,好肥o架!」

Elly續說:「另外,我又鍾意煲湯,煮下淮山補身,約一星期煲兩次湯,做女仔一定要養生。」雖然與家人分開住,但她堅持每個禮拜都會回家一日,食住家菜兼飲媽媽煲的靚湯。

飲靚酒減壓

Elly不僅喜歡飲靚湯,更喜歡飲靚酒,為了令自己加深對紅酒的認識,她更曾到波爾多的酒莊考察兼上堂。提到紅酒她就非常雀躍:「我真係好鍾意飲紅酒,出嚟做嘢就開始嗒番兩杯。因為做嘢太大壓力,放工就會同朋友一齊出去飲吓嘢,傾吓偈紓壓;不過太嘈嗰啲酒吧,我係非常抗拒。o依家唔係返固定時間嘅工作,我就會夜晚自己喺屋企飲一杯紅酒歎吓,跟住睇吓電影、睇吓書,咁就一晚啦。」

在九月尾推出大碟後,Elly在香港唱片商會銷量榜中,一直都在前四名內。



懂得斷捨離後,Elly已經盡量減少買東西,一般出活動都是借贊助衣服,用完一次便歸還,所以衣櫃存放的服飾並不多。




鍾意就快D Share啦!