掃呢頁CODE去手機

2020年12月6日 星期日

鄧紫棋(G.E.M.):重提被背叛受傷害!鄧紫棋化身白天鵝晒香肩事業線 #G.E.M #G.E.M. #鄧紫棋

鄧紫棋再提起過去1年經歷嘅困難!歌手鄧紫棋(G.E.M.)最近喺大陸頒獎禮上奪得年度最佳專輯獎、年度港台最佳女歌手獎及年度十大金曲獎,發表感言時,佢提 ...




鄧紫棋再提起過去1年經歷嘅困難!


歌手鄧紫棋(G.E.M.)最近喺大陸頒獎禮上奪得年度最佳專輯獎、年度港台最佳女歌手獎及年度十大金曲獎,發表感言時,佢提到離開舊公司感受,又重提同前經理人公司蜂鳥音樂發生合約帶來嘅不快:「在過去的一年,對我來說比較艱難的一年,離開了舊公司,要面對很多困難,無論是創作上還是法律上,發現原本信任的人其實反而傷害了自己,但是我要特別感謝我的歌迷,是他們的支持,讓我堅持下去。」


佢又喺社交網留言,話最驚喜係獲得最受排超隊員喜愛歌手獎:「這個國家隊成員親筆簽名的排球應該是我拿過最特別的獎座!」見佢拎住個有中國女排隊員簽名嘅排球非常興奮,唔捨得放手!


而當日佢又以一身白天鵝造型行紅地氈,靚到好似仙女咁!G.E.M.再上載一輯花絮照,大晒香肩玉背同微露事業線,佢話「想當一回公主」!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!