掃呢頁CODE去手機

2020年12月7日 星期一

劉心悠畫作引全場嘩然 竟遭質疑非自己手筆 #劉心悠

劉心悠因疫情關係多了時間待家,因而重拾已封塵8年的畫筆,並經常將畫作分享到社交平台,最近野生動物保護組織發起了「EndTheTrade」活動,邀請心悠 ...






劉心悠因疫情關係多了時間待家,因而重拾已封塵8年的畫筆,並經常將畫作分享到社交平台,最近野生動物保護組織發起了「End The Trade」活動,邀請心悠繪畫一幅野生動物的畫作來喚起大家的關注,以及拍攝宣傳短片。

拍攝當天,心悠將畫作帶到現場,導演和工作團隊看到畫作都不禁嘩然,心悠說:「點解大家會有咁大反應,其實我喺加拿大讀書係讀Design,識畫畫係需要,有同事見到幅畫疑問係咪我畫,好在畫嘅時候有朋友幫我拍咗片。」今次心悠的任務是需要繪畫一幅野生動物,最後選擇了畫大象,她解釋:「本身收到佢哋畀我參考嘅圖,係一啲後現代派嘅風格,佢哋冇規限我,最後我喺網上做research,見到一幅Real Life嘅大象相片,隻大象BB嘅眼神好無助,我覺得好切合今次嘅主題,所以最後我就畫咗呢幅。」

心悠表示會繼續畫畫,亦不排除開畫展,但不會為開畫展而畫,需要有一個目的,舉例是為慈善,或者想喚起一些值得大家關注的事情。她指下一幅作品要有靈感才畫,除了執筆外,工作室的畫架,都是她自己做木工及裝嵌,連畫框都是自己嘗試製作。

為作品簽名才算完成。


劉心悠和小朋友一齊拍攝短片。


劉心悠在加拿大讀設計,識畫畫是指定動作。


劉心悠為野生動物保護組織拍攝宣傳短片。


劉心悠因疫情而重拾畫筆。今年畫了多幅作品。(IG圖片)


她的作品。(IG圖片)


劉心悠將夢境所見畫了出來。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!