掃呢頁CODE去手機

2020年12月7日 星期一

馮盈盈:【要陪瞓】勁數助手工作!馮盈盈爆美腿白滑之謎 #馮盈盈

助手唔易做呀!前港姐馮盈盈(FYY)繼早前邊食飯邊開Live後,今次就揸車同網民傾偈,不過係由佢助手負責拍片嘅!有網民問佢做咩咁凍都着短褲,盈盈就笑言 ...




助手唔易做呀!


前港姐馮盈盈(FYY)繼早前邊食飯邊開Live後,今次就揸車同網民傾偈,不過係由佢助手負責拍片嘅!有網民問佢做咩咁凍都着短褲,盈盈就笑言係因為肥,脂肪多唔怕凍,不過真正原因係因為拍戲時方便換衫啫,仲大爆點解啲女藝人隻腳睇落又白又滑:「就係因為搽咗粉,幫隻腳搽晒粉底做晒遮瑕,唔通再着條長褲揩甩晒咩!?所以就算幾天寒地凍都要着短褲返工!」佢又自爆返到屋企試過唔記得幫隻腳同手落妝,沖完涼瞓覺發覺啲粉揩咗落張床單度!


唔少人都好好奇究竟點做到佢助手,佢話係人介紹!有網民笑問盈盈有冇拖佢助手糧,佢就笑話好彩啱啱找咗數!至於做佢助手有咩福利?佢就話可以同佢瞓覺:「你(助手)同我瞓過2晚啦,陪我上酒店房瞓咗2晚㗎!」佢仲唔小心大爆當時發生咗驚險事,但就耍手擰頭話唔可以分享!


咁做佢助手有咩要做?佢一輪嘴咁話:「幫手開Live同埋好多工作需要助手照顧我,例如化咗妝搽咗唇膏飲嘢呢,要用飲管,所以要長期帶住飲管喺身,牙簽啦,我成日要好多紙巾啦,粉餅啦,唇膏啦,補妝啦,尿袋要叉電啦,要幫我拎隨身物品,銀包車匙電話,唔好等我亂咁擺唔見!劇本啦,相機啦,要幫我影相影幕後花絮!」佢仲話要幫佢拎廁所香薰:「我去公廁嘅時候,可以令我感覺良好啲嘅!」令一班網民聽完都爆笑!另外有人問佢有冇同麥明詩聯絡,佢就話:「佢依家唔喺香港喎!(靜咗2秒)得閒會WhatsApp嘅,但見面嘅話…總之佢唔喺香港」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!