掃呢頁CODE去手機

2020年12月28日 星期一

林雅詩指遭前度第三者威脅公開私隱 自爆遺失電話內有同前男友床照 #林雅詩

林雅詩疑被前度第三者威脅公開其電話對話等資料。(資料圖片)42歲林雅詩(Grace)早年經歷過婚姻失敗,2016年遇上經理人兼男友馬天樂,可是今年5月 ...




林雅詩疑被前度第三者威脅公開其電話對話等資料。(資料圖片)


42歲林雅詩(Grace)早年經歷過婚姻失敗,2016年遇上經理人兼男友馬天樂,可是今年5月男方被踢爆背住她偷嗒女助手Ana,兩人還育有一歲兒子,事件揭發後Grace鬧自己是蠢女人,情緒一度令人擔憂。決心斬纜的她,亦重新出發,在疫情下她一度轉職做OL,專心打理時裝店。

昨日她在微博留言指,疑似早前介入其感情的女助手Ana,威脅她會公開其私隱,她留言寫︰「Ana Chang 小三對我講,『需要我把你的對話微信公開分享嗎?唔好再將你們的事圈在我身上!』真好笑,你色誘個男人要佢去食死貓,3年攪完一大輪,而家同我講唔好再將我哋的事圈在你身上?什麼道理?偷我電話偷我資料,然後威脅我分享公開?我都未報警你偷嘢。」其實Grace於上星期亦在微博提及過Ana Chang,當時她留言寫︰「如果我有事?有2個人要負責!Ana Chang and ....。」至於另一人是誰,她沒有提及。

對於被威脅公開其微信對話及被偷電話一事,今日《蘋果》致電Grace了解,她說︰「佢叫我唔好做咁多小動作,唔係就公開我嘅留言。」Grace表示自從爆出前男友馬天樂背她偷食一事後,兩人已分手差不多半年,但礙於工作關係雙方仍有聯絡,她說︰「佢哋而家係咩關係,仲有冇一齊,我都唔知亦唔想知,可能佢驚我同馬生復合啩!」Grace指她早已將女助手Ana的電話封鎖,但對方不時化身不同身份出現,她無奈的說︰「個女人成日做啲好無聊嘅事,因為工作關係,佢仍然喺一啲工作群組內,但佢成日改名、改電話,又轉身份叫過Anna、陳小姐等。」

談到遺失電話,Grace回想有一次因弄傷手入院時遺失,當時男友馬天樂和女助手Ana都在場,她說︰「嗰一刻佢哋都喺我身邊,當時我冇諗過唔見部電話要去報警。」問她最擔心對方公開什麼資料?她說︰「我有lock部電話,但我有好多朋友嘅電話、相片同埋對話,呢啲都係私隱,所以我公開寫出來,如果佢真係敢公開,我一定會告佢。」

問到她電話內有否與前男友馬天樂的私密照?她大方承認的確有並謂︰「坦白講同佢拍拖親密照一定有,床照都有,但唔係個啲核突相,始終我同佢都告一段落,唔想再翻炒出嚟。」至於對方為何事來威脅她?她說︰「我都唔知佢想要求啲乜,寫幾句message嚟就威脅我。」最令Grace費解的是,對方反過來說她︰「最搞笑係佢講到,你哋嘅事唔關佢事,唔好搞到佢,我心諗係你哋搞出嚟,點解講到咁樣。」Grace表示對方威脅自己的留言已保留證據,如對方再有任何動作,她不排除採取法律行動。

林雅詩和前男友馬天樂,拍拖4年,她坦言在遺失的電話中,有與男方的親密照。(資料圖片)


林雅詩在微博公開講,被疑似前女助手威脅。(微博截圖)


上星期她曾留言指,如她有事有兩人要負責,更提及其女助手Ana。(微博截圖)


女助手Ana今年5月被爆介入林雅詩和前男友馬天樂的戀情,兩人還育有一歲兒子。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!