掃呢頁CODE去手機

2020年12月28日 星期一

【頭條獨家】《造星III》決賽夜 祖祖一講Ben就喊 Alina KLAU落敗另一半攬住呵返

《造星III》總決賽夜,Alina和KLAU雖然輸了,但有另一半攬住呵返,而梁祖堯一講到Ben就喊。
【頭條獨家】《造星III》決賽夜祖祖一講Ben就喊AlinaKLAU落敗另一半攬住呵返《造星III》總決賽夜,Alina和KLAU雖然輸了,但有另一半 ...




《造星III》決賽夜祖祖一講Ben就喊AlinaKLAU落敗另一半攬住呵返《造星III》總決賽夜,Alina和KLAU雖然輸了,但有另一半 ...




《造星III》決賽夜 祖祖一講Ben就喊 Alina KLAU落敗另一半攬住呵返



《造星III》總決賽夜,Alina和KLAU雖然輸了,但有另一半攬住呵返,而梁祖堯一講到Ben就喊。

 《全民造星III》前晚(26日)舉行總決賽,最終由以跳「折骨舞」出神入化的Ben(趙祥誠)成功奪冠,陳葦璇得亞軍,季軍就是深得評判毛舜筠喜愛的ANSONBEAN(陳毅燊)。完騷後,邀Manson(張進翹)做嘉賓演出的Alina,有MIRROR成員男友Stanley(邱士縉)現身攬攬畀愛的鼓勵,他更向《頭條》自爆如何支持女友。而曾表示想同KiKi繼續發展的KLAU,獲女方勁讚表演有500分,搞到男方即變怕醜仔。至於俾A組參賽者暱稱為「媽媽」的客席導師梁祖堯(祖祖),講「阿仔」Ben奪冠,更感觸到秒速眼濕,仲自爆製作組有意邀他任《造星4》導師。採訪:杜淑霞、廖思慧

Stanley唔單止做助手,再來個愛的抱抱,Alina冧晒
Stanley唔單止做助手,再來個愛的抱抱,Alina冧晒
KLAU攬住女友KiKi有少少尷尬,多多甜!

KLAU攬住女友KiKi有少少尷尬,多多甜!



總成績得到第7名的Alina,對於兩個item演出,她坦承第一個表演較失準,「第一個item第一粒音就走咗,係畀自己一個好大挑戰,上唱歌堂唱到崩潰,唱到喊,呢隻歌好難,但係首歌好正一定要做到,今日算合格」此時Stanley現身,《頭條》拉攏下終肯畀女友一個愛的抱抱,更大讚女方表現,「我覺得好好喎!好似好行,但係認真嘅,第一隻歌編排上面冇問題,因為有個好好嘅排舞師,跳舞上好誇張嗰啲係佢得分位,當然我最驚佢唱歌,佢唱都係有問題嘅,但係睇得出佢已經好努力,喺電視機同現場聽差好遠,我啱啱喺廠聽,都覺得OK!100分嚟講(Alina:有冇50?)70分(Alina:多謝你呀!)我即刻send message畀佢話好好。」

至於點樣支持女友,Stanley就自爆:「我其實呢幾日都係出任助手嘅角色嘅。」他在演出方面亦一直有畀女友意見,「譬如佢同Manson嗰隻舞,我都有份參與少少排舞,都一路有follow up成件事。其實贏輸唔緊要,嚟到呢度咁多人睇呢個節目,已經係贏咗,多咁多人認識Alina李靜蓮係邊個。」講到Alina向《頭條》預告有表演嘉賓時,以為是Stanley,他即搞笑話:「我驚我搶佢光芒!(Alina:唔得!我哋一定會鬧交㗎!)我𠵱家始終係巨星嚟!」

一講Ben就想喊的祖祖,要用手撥眼來穩定情緒。

一講Ben就想喊的祖祖,要用手撥眼來穩定情緒。
Stanley話最擔心Alina唱歌,Alina即搞笑反白眼。

Stanley話最擔心Alina唱歌,Alina即搞笑反白眼。



祖祖爆花姐斟做導師

總成績得到第6名的KLAU,就自言好滿意成績,「大家接收到我嘅energy,同埋金生(ViuTV高層金廣誠)都話見到我兩屆有唔同嘅表現,我覺得自己已經贏晒所有嘢。」而女友KiKi更加對KLAU演出讚不絕口,「身為之前嘅隊友,我哋又咁好朋友,我係好滿意!因為佢真係好努力,擺咗好多心機、時間、創作、排練,我好戥佢開心,我覺得佢表現超班。幾多分?畀佢500分!」KLAU邊講多謝邊怕醜到擰轉面,好鬼甜!跟住仲自爆,除了導師彭秀慧指導外,這次演出女友都有出力相助,「佢畀咗好多idea我,主要喺演技方面,應該點樣做,幫我補咗好多課。」

做客席導師以來好肉緊的祖祖,提到「阿仔」Ben奪冠,他認為Ben是參賽者中進步最多,亦令他最為驚喜的一個,他邊講邊難掩興奮心情,秒速眼濕,「同你哋講啲真心話,我好滿意,因為阿Ben從來都係我心裏面嗰忽肉嚟,我又想喊!因為《想念》嗰part,你哋係唔會知道,我哋係用咗幾多個通宵教阿Ben行路,因為佢跳開舞,唔可以好感性同中性咁樣行,𠵱家行到呢一步,呢個仔攞埋冠軍,我覺得好驕傲,我作為佢朋友好驕傲,其實我哋都係屋企人嚟。我心裏面好想佢係冠軍,我知道佢唔係主流嘅人鍾意嘅嘢,但係喺觀眾投票,佢得到呢個賽果,我覺得香港觀眾已經進化,新世代來臨所以我係好感動。」他又謂前一晚總綵排已覺不捨,「我𠵱家喺呢個位就最好,我又唔係導師,我係客席,我係『媽媽』啫,我係負責錫大家,愛大家啫!花姐有問我,下年想唔想做導師?當然想但係如果要我同二汶做對手,我就唔想我唔離婚呀!我唔要我哋個家散呀!哈哈!我想保住我頭家,唔知一齊得唔得?!彭秀慧都係好朋友,對佢我都唔想,我唔係咁鍾意比賽嘅節奏,但又好想好好培育佢哋。」

Alina第一個item《你敢我就敢》,她坦承唱歌有點失準。

Alina第一個item《你敢我就敢》,她坦承唱歌有點失準。
有女友KiKi畀足500分,你睇KLAU個樣幾滿足。

有女友KiKi畀足500分,你睇KLAU個樣幾滿足。
KLAU自評自己全晚表現有80分。

KLAU自評自己全晚表現有80分。
祖祖一直睇好進步好多阿Ben奪冠,所以特別感動。

祖祖一直睇好進步好多阿Ben奪冠,所以特別感動。
祖祖(右二)形容阿Ben(右三),「從來都係我心裏面嗰忽肉嚟。」

祖祖(右二)形容阿Ben(右三),「從來都係我心裏面嗰忽肉嚟。」
祖祖謂,總綵排後已覺得相當不捨得節目完結。

祖祖謂,總綵排後已覺得相當不捨得節目完結。
《造星III》最終冠亞季,由Ben、葦璇和ANSONBEAN奪得,而Ben得獎後即被爆是萬梓良世姪,家住獨立屋的他,更有司機接送,畫家家姐趙綺婷更曾參選港姐。

《造星III》最終冠亞季,由Ben、葦璇和ANSONBEAN奪得,而Ben得獎後即被爆是萬梓良世姪,家住獨立屋的他,更有司機接送,畫家家姐趙綺婷更曾參選港姐。
總決賽完騷後,一班參賽者、導師等,齊齊來個大合照。

總決賽完騷後,一班參賽者、導師等,齊齊來個大合照。

鍾意就快D Share啦!