掃呢頁CODE去手機

2020年12月28日 星期一

林雅詩:內有床照!林雅詩稱遭小三偷電話威脅公開資料 #小三 #林雅詩

畀人偷咗電話真係心都慌!藝人林雅詩(Grace)近年諸事不順,時裝店因疫情關閉,感情冇着落,仲要被騷擾及威脅。佢今年5月發現經理人兼男友馬天樂背佢偷食 ...




畀人偷咗電話真係心都慌!


藝人林雅詩(Grace)近年諸事不順,時裝店因疫情關閉,感情冇着落,仲要被騷擾及威脅。佢今年5月發現經理人兼男友馬天樂背佢偷食女助手Ana,兩人仲育有一歲兒子,當時Grace自認係蠢女人,隨即與馬天樂分手。但事件並冇因而平息,最近佢喺社交網發啲令人不安嘅留言:「如果我有事?有2個人要負責!Ana Chang and .................... ​​​​」令人非常擔心。


而昨日佢又喺社交網上留言,疑似被威脅:「Ana Chang小三對我講。『需要我把你的對話微信分享公開分享嗎?唔好再將你們的事圈在我身上!』真好笑,你色誘個男人要佢去食死貓,3年搞完一大輪,依家同我講唔好再將我哋的事圈在你身上?甚麼道理?偷我電話偷我資料,然後威脅我分享公開?我都未報警你偷嘢。」


Grace透露同馬天樂已分手差唔多半年,但因為是工作夥伴,大家依然有聯絡,問到點解被威脅?佢話:「小三呢排成日化身唔同帳號喺網上私訊我,話要公開我嘅資料,威脅我,我忍冇可忍,惟有公開呢件事。(點解佢咁做?)可能佢驚我同馬生復合啩!佢成日做啲好無聊嘅事,我覺得好煩,沒完沒了,真係好討厭,係最強嘅小三。(會唔會搵佢出嚟傾清楚?)我都想,但佢冇聽我電話,我哋已經好耐冇見,最後見佢係有次我整親手入醫院,佢哋都喺度,我亦喺嗰時唔見電話。」


問到電話被偷一事,裏面係咪好多秘密?佢話:「有好多朋友嘅電話、相片同埋對話,呢啲都係私隱,所以我公開寫出嚟,如果佢真係敢公開,我一定會告佢。(有冇啲私密照?)坦白講同佢拍拖親密照一定有,床照都有,但唔係個啲核突相,始終我同佢都告一段落,唔想再翻炒出嚟。」


Grace表示不清楚對方點解要威脅佢,而馬天樂亦知道此事,佢話:「但我唔知男方有冇搵對方傾,如果對方再繼續有任何行動,我已保留晒佢私訊我嘅證據,唔排會採取法律行動。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!