掃呢頁CODE去手機

2020年12月28日 星期一

來年望開演唱會 馮允謙:仲想貪心啲中六合彩同結婚 #馮允謙

馮允謙在今年出到兩碟成綪非常理想,去年他已定下計劃努力搵錢同女友結婚。
來年望開演唱會馮允謙:仲想貪心啲中六合彩同結婚馮允謙在今年出到兩碟成綪非常理想,去年他已定下計劃努力搵錢同女友結婚。馮允謙(Jay)接受TVB娛樂新聞 ...




來年望開演唱會 馮允謙:仲想貪心啲中六合彩同結婚

馮允謙在今年出到兩碟成綪非常理想,去年他已定下計劃努力搵錢同女友結婚。

馮允謙(Jay)接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》專訪,對成為全港唯一一位歌手在2020年推出兩張唱片,Jay說:「自己都估唔到,今年因為疫情好多公司都煞停出歌出碟計畫,所以感謝公司仲幫我繼續造歌,見年頭唱片《Detour》反應好,所以嗱嗱聲繼續造歌,唔想畀自己停。」

對於今年成績理想,更被網民推舉成為男歌手三甲熱門人選,Jay說:「自己冇諗過,從來壓力都係來自自己,我知道自己未必係人哋眼中最成功嘅歌手,所以我就要更加努力再做好啲,但我好感恩依家所得到嘅。來年希望可以貪心啲,除咗開到演唱會外,希望仲可以中六合彩同跟女友結婚。」

Jay新歌《小康》是送給父母及嫲嫲。
Jay新歌《小康》是送給父母及嫲嫲。
Jay自細由嫲嫲湊大,對嫲嫲離世很不捨。

Jay自細由嫲嫲湊大,對嫲嫲離世很不捨。



談到新碟中的《小康》,Jay說:「呢首歌係講屋企人,想送畀爸爸媽媽同嫲嫲,多謝佢哋。我寫呢首歌嘅時候嫲嫲仲未離開,碟中版本佢未聽過,希望佢係上天聽到。(同嫲嫲關係如何?) 喺加拿大時,由嫲嫲湊大,我同佢關係好Close,我日日喺廚房嘅飯枱彈結他唱歌畀嫲嫲聽,佢成日讚我唱歌好聽,仲畀好多鼓勵我,所以每次聽到呢首歌都觸到我心,特別係個結他Solo,聽到嘅時候會有好多同嫲嫲嘅回憶出現。」




鍾意就快D Share啦!