掃呢頁CODE去手機

2020年12月28日 星期一

陳婉婷脫離大台照讀劇本時代 外闖靠自己摸索發揮演技 #TVB #大台 #陳婉婷

陳婉婷近日因疫情關係專注做KOL。陳婉婷去年9月跟TVB結束8年賓主關係,開始外闖接拍電影、劇集及節目,今日她與楊芷羚、KOL蔥蔥及JudyChu到葵 ...




陳婉婷近日因疫情關係專注做KOL。


陳婉婷去年9月跟TVB結束8年賓主關係,開始外闖接拍電影、劇集及節目,今日她與楊芷羚、KOL蔥蔥及Judy Chu到葵涌接拍直播節目廣告。疫情下,陳婉婷坦言擔任直播節目主持是主要收入來源,不過只能勉強足夠日常生活開支,但由於父母已退休,所以都需要動用積蓄養家,她表示在直播節目中會唱歌、跟網民傾談,然後收取禮物作酬勞賞金。

第4波疫情爆發前,她仍有接拍電影及ViuTV節目,幸好所有工作趕及爆發前完成,她說:「以前喺鏡頭前我都係照稿讀,唔可以加字,讀完就企喺度,而家拍出面角色,試過有導演叫我放膽去發揮,唔好讀完就企咗喺度,不過我都未慣,嘗試自己去發揮個角色。」

今日舊公司將播出她兩年前演出的劇集,亦是她在大台最後一個作品,她指劇中角色近似她現時做直播主持的身份,她說:「劇中我係一個KOL,以女僕cafe作主場,我當時專登去女僕cafe睇,又參考日本同台灣女僕cafe,原來佢哋會用啲日文咒語同客人講,又會話歡迎你返嚟啦,幾得意。」工作方面,她指有些電影及劇集需要到星馬或大陸,但未知延期至何時才能夠開工。

陳婉婷離開大台後,發展不俗,早前她接拍電影及ViuTV節目。


(左起)Judy Chu、陳婉婷、楊芷羚和KOL蔥蔥。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!