掃呢頁CODE去手機

2020年12月28日 星期一

羅家英自爆鵪鶉叫阿姐做太后 回想「達聞西」造型一萬個唔Like #汪明荃 #羅家英 #阿姐

(IG圖片、網上截圖)羅家英和楊玉梅昨晚獲邀請,亮相由林文龍和打機達人林慧韡(達哥)主持的亞洲心動娛樂節目《今晚有牌打》,家英哥當然成為焦點,他分享與 ...




(IG圖片、網上截圖)


羅家英和楊玉梅昨晚獲邀請,亮相由林文龍和打機達人林慧韡(達哥)主持的亞洲心動娛樂節目《今晚有牌打》,家英哥當然成為焦點,他分享與太太汪明荃(阿姐)的生活點滴,楊玉梅指自己有點不明白,經常見不到家英哥跟阿姐到海邊執垃圾,家英哥說:「Er......我都唔知點解,因為我唔鍾意同佢一齊行嗰條路,因為佢往東行,我就往西行,咁大家先唔踫頭吖嘛!」

家英哥在電影《西遊記大結局之仙履奇緣》飾演「唐三藏」一角,最令人印象深刻,他即席獻唱《Only You》,但他事後指阿姐不喜歡聽他唱歌。楊玉梅笑說:「唔係喎,我同家英哥登台嘅時候聽到啲嘢喎。」家英哥叮囑她小心說話,楊玉梅說:「恐嚇我?我唔驚勢力喎。我同家英哥登台,佢喺我隔離間房度,佢急急腳拎住個電話『皇太后吉祥!』。」家英哥即說:「冇個『皇』字,太后啫!」

達哥指家英哥是一個很Man、霸氣型的男子,羅家英笑說:「表面嘢,唔好信!其實我係鵪鶉,例如佢講嘢,我唔敢出聲,又唔敢駁嘴,唉...總之...」楊玉梅問道:「你講嘢,阿姐駁唔駁嘴?」家英哥表示:「佢直情係反對我講任何嘢,即係我講任何嘢,佢都話我唔啱,佢啱,佢用佢角度將你嘅嘢冚低咗。」林文龍聽完指家英哥深不可測,「深到離晒地,死梗!」達哥指這類男人被稱為「老婆奴」。網絡上曾經有人表示買了玩具回家,首先要過被稱為「海關」的老婆一關,家英哥指自己很孤寒:「我好少買嘢,但我一買親嘢返去,佢就鬧,佢話『你又買嘢返嚟,帶啲咩返嚟呀,垃圾嚟嘅啫,屋企乜嘢都有,你攞咩返嚟啫,你攞呢啲紙袋、盒返嚟,我同你掟晒佢!』因為佢有潔癖。」

達哥提到家英哥在《國產凌凌漆》飾演「達聞西」一角,家英哥:「同周星馳、李力持第一次合作,去元朗拍,10點鐘去到,一直坐到5點先拍到我,我諗住科學家,着住西裝型型哋吖!佢話唔係,着件笠衫、短褲、拖鞋,其實我係一萬個唔Like,心諗『搞乜嘢呀,科學家梗係型啲』,算啦,我啱啱踏入電影行業,我好新,咁咪照做囉!」他大讚周星馳轉數快,續說:「佢哋叫我由呢度去到嗰度,見到豬肉佬(周星馳),又要講句對白『力拔山兮氣蓋世』,我心諗不如用舞台嘅台步,於是我就攞住兩抽餸出場,跟住撐...撐...撐...撐...『力拔山兮氣蓋世』,撐,你仲唔死周星馳,睇你點答我,佢又厲害喎,用咗我嘅語調去講『時不利兮騅不逝』,大家冇排過,厲害!你點嚟佢點答,呢啲就係高手囉,仲要一Take過!」

楊玉梅談及有傳周星馳難相處,要求又好高,家英哥說:「呢個係佢後期嘅事,所以我答你唔到,因為我冇親身經歷,我同佢拍嘢係非常之開心。」楊玉梅說:「我未入行已經同佢(周星馳)拍過嘢,當時我係做模特兒特約,有場戲講我路過,然後星爺拉住我,但星爺真係好突發性,因為導演冇同我講,星爺拉住我『好耐冇見你』,然後就咀我,kiss完我就好愕然,因為冇叫我做呢樣嘢。」

家英哥指自己在阿姐面前是鵪鶉。(網上截圖)


家英哥叫阿姐做「太后」!(IG圖片)


家英哥大讚周星馳厲害。(網上截圖)


楊玉梅自爆未入行前做特約與周星馳做對手戲,但遭對方臨時加嘴戲令她感愕然。(網上截圖)


林文龍笑指家英哥深不可測。(網上截圖)


家英哥飾演唐僧唱《Only You》令觀眾印象難忘。(網上圖片)


家英哥與周星馳首部合作的電影《國產凌凌漆》。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!