掃呢頁CODE去手機

2021年1月2日 星期六

龔嘉欣緋聞女王是非纏足7年 最嬲一次係同周國賢 #周國賢 #龔嘉欣

31歲龔嘉欣12年前拍攝錢國偉的青春劇《盛裝舞步愛作戰》獲邀簽約TVB,過去除了贏過無綫台慶最佳女配角獎外,也獲得「緋聞女王」稱號,2013年跟鄧健泓 ...






31歲龔嘉欣12年前拍攝錢國偉的青春劇《盛裝舞步愛作戰》獲邀簽約TVB,過去除了贏過無綫台慶最佳女配角獎外,也獲得「緋聞女王」稱號,2013年跟鄧健泓分手後,先後與周國賢、許家傑、關楚耀、沈振軒、張振朗、吳業坤等傳過排聞,最近又被傳去年10月已跟大馬有米男友Bryan分手

龔嘉欣日前接受商台《1圈圈 星光背後》訪問,笑認一向容易招惹是非和緋聞,以前初入行不懂分辯解釋,成長了後就覺得必需說清楚,所有緋聞都不真實,全為拍劇合作或居住地方很近而被傳。而有次她和周國賢合作拍旅遊節目,傳她拍對方酒店房門,嘉欣直言這是感到最憤怒的一次:「事後我都有同周國賢講番呢件事,他都話知道係邊個做,嗰次根本唔係我,點解出嚟變咗係我呢?嗰時當然好唔開心,當時初入行,無諗過無事實根據嘅事能變成娛樂新聞,仲要發生自己身上,當時唔識處理,其實我一直都想講,今日終有機會講,呢件事好離譜,係無中生有,大家都可以問番周國賢。」

至於被指和富貴男友Bryan拍拖後,買千萬豪宅兼揸名跑出,她否認說:「好得意,緋聞由開始到結束,當時人嘅我都唔知,邊有千萬樓價咁多,只係兩房自住單位。由細到大我都會儲錢,亦知道要有瓦遮頭,我好慳,唔鍾意買名貴手袋或者靚衫,間屋係我用儲落嘅錢再加首次按揭買,按揭成數好高,要月供。」

對於一眾「少婦聯盟」好友僅餘她還是單身,嘉欣笑言不會羨慕陳凱琳或譚凱琪等已成為人妻人母:「我會戥佢哋開心,睇見佢哋抱BB好溫馨好幸福,我都幻想過快啲結婚或生小朋友,但我努力咗10幾年,先發現我好鍾意演戲,如果而家有男朋友要求我結婚放棄事業,現階段唔會甘心囉!」

龔嘉欣入行即被冠以「緋聞女王」稱號。(IG圖片)


周國賢(左起)、麥浚龍、龔嘉欣、王淑玲,2009年拍旅游節目《日本東北咁過祭》,傳出「拍房門」事件。據龔嘉欣所暗示似乎另有其人。(資料圖片)


有傳龔嘉欣和富貴男友因疫情分隔兩地導致分手。(資料圖片)


龍嘉欣和鄧健泓分手後,緋聞未停過。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!