掃呢頁CODE去手機

2021年1月2日 星期六

叱咤頒獎禮丨許廷鏗由「銅變金」 RubberBand堅持唱《漫長》:貼近香港情況 #RubberBand #叱咤 #許廷鏗

叱咤樂壇頒獎禮昨晚圓滿結束,被譽為近年比較公正的頒獎禮,當然引起熱論,不少網民開post戥偶像食白果感到不值,有人歡喜有人愁,昨晚有些歌手得獎確是實至 ...






叱咤樂壇頒獎禮昨晚圓滿結束,被譽為近年比較公正的頒獎禮,當然引起熱論,不少網民開post戥偶像食白果感到不值,有人歡喜有人愁,昨晚有些歌手得獎確是實至名歸

RubberBand在林海峰一句「香港人眼睛係雪亮」下,冧莊奪得「叱咤樂壇我最喜愛的組合」,同時奪「叱咤樂壇組合」銀獎。6號、阿偉及泥鯭笑稱沒想過冧莊,阿偉說:「其實唔係好記得,好似拎咗3次。」他們感謝投票給RubberBand的香港人,感謝大家支持。

問到日後做音樂比較難,6號稱堅持做音樂有個人風格:「幾時都係難,明白市場上面有唔同風格,大家做緊各自喜歡嘅音樂,喺台上攞獎得到嘉許,代表咗其實自己做嘅事,有自己風格係好正常,唔會因為唔同人嘅風格、唔同嘅認受性而去改變自己方向,咁樣未必係自己想做,所以做返大家自己鍾意做嘅嘢就得。有人覺得有共鳴,而自己做音樂又會有共鳴係最緊要。」

RubberBand在台上再次唱出去年作品《漫長》,6號解釋:「呢首歌係記載咗過去兩年香港人及呢個城市,同埋我哋嘅情緒,唱呢首歌都係好艱難嘅事情,進入人生最後嘅階段,對我嚟講唱呢首歌好困難,加上2019年社會運動,2020年疫情,香港要漫長戰鬥,其實好貼近香港現況。」阿偉稱唱這首歌除了給大家力量,這首歌也是給自己力量。

歌手江海迦(AGA)今年成績不俗,奪「叱咤樂壇女歌手」金獎及「叱咤樂壇唱作人」金獎,賽前AGA身穿的戰衣被笑似「青口」,AGA擸兩個大獎,心情靚爆,AGA笑言:「係呀!呢個青口旺我,好開心,今年拎到唱作人金獎覺得特別有意義,因為以前同家姐一齊工作,當時我哋坐台下,家姐同我講一定要攞呢個獎,到佢之後病咗……家姐以前年年叫我拎呢個獎,所以今年拎到個情緒就激動啲,因為我應承咗家姐。」AGA跟家姐感情深厚,胞姊於2015年因末期肺癌病逝,多年來AGA謹記當初對家姐的承諾。

講到今年贏勁敵Gin Lee,AGA大豐收,Gin Lee卻捧蛋,AGA謙虛地說:「唔係!每個人都有不同timing嘅時候,同埋今年我都好努力做嘢,2020年真係冇停過,一直都好忙,同老闆及工作班底傾工作及音樂,要求好高,差唔多24小時on call隨時工作。」被問奪得女歌手金獎壓力會否變大,AGA說:「其實每年頒獎禮完咗,我都會當由零開始,每年都好似重新嚟過,會諗自己可以再做啲咩畀個樂壇,已經出咗第三隻碟,為廣東歌再做多啲嘢。今年都會再出碟,頭先完騷,老闆都叫我換衫返Studio再開工,原本係想同媽咪去日本慶祝,不過而家都冇得去旅行,惟有帶佢去DONKI 。」

關智斌今年憑《暫定》拿「叱咤十大」第7位,覺得喜出望外,他表示好開心:「如果唔計17年前,同Boy’z拎組合獎之後,呢個係我第一個叱咤個人獎,因為以前個獎係放喺拍檔屋企,原來呢個獎真係好重手,覺得好難得可以拎到呢個獎。夜晚要攬住個獎嚟瞓,公司同製作團隊都幫咗我好多。」關智斌笑言暫時未想拿男歌手獎:「拎呢個已經好開心,對我嚟講係畀我好大嘅動力繼續去做音樂,因為之前喺社交平台都係post廣告嘅嘢比較多,今年希望專注在音樂。」

許廷鏗今年在香港樂壇相當努力,去年拿銅獎,今年奪男歌手金獎,又憑《無力感》擸「叱咤十大」第四位,成績有目共睹,他說:「係!今年有進步,舊年森美大哥覺得我致詞嗰陣講得太長,仲講呢個係我嘅目標,今年真係攞到,有舊公司同而家嘅公司造就咗今日嘅許廷鏗。」

講到網民想許廷鏗做新一集《全民造星》導師,許廷鏗稱未收到通知:「頭先有喺台上面諗我係唔係要多謝ViuTV,多謝花姐揀咗我做評判,其實花姐都有問過我想唔想再玩,暫時係未知之數,隨緣但係呢件事係開心,有呢個節目就令大家對音樂再次提升關注,2021年我會繼續努力做音樂。無論點都好,我都想同親密嘅戰友、我嘅團隊慶祝吓,分享喜悅,點都會慶功。『萬歲』冇問題,但要一齊食嘢係一個難題。」

RubberBand奪「叱咤樂壇我最喜愛的組合」、「叱咤樂壇組合」銀獎。


許廷鏗奪「叱咤樂壇男歌手」金獎、憑《無力感》拎「叱咤十大」第四位。


許廷鏗由去年拎銅獎,今年攞金獎,不少歌迷冒着寒風到場。


AGA奪「叱咤樂壇女歌手」金獎、「叱咤樂壇唱作人」金獎、憑《See You Next Time》拎「叱咤十大」第六位。


關智斌憑《暫定》奪「叱咤十大」第七位。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!