掃呢頁CODE去手機

2021年1月2日 星期六

姜濤攞我最喜愛的男歌手獎 古天樂慘被擺上枱 #古天樂 #姜濤

姜濤攞獎,兩年前攞同一個獎的古天樂卻無啦啦被拖落水。商台「2020年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮」昨晚順利完成,賽果亦已塵埃落定。整晚頒獎禮中,相信最受網 ...




姜濤攞獎,兩年前攞同一個獎的古天樂卻無啦啦被拖落水。


商台「2020年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮」昨晚順利完成,賽果亦已塵埃落定。整晚頒獎禮中,相信最受網民討論和最具爭議性的獎項,就是成為叱咤史上攞「我最喜愛的男歌手」大獎的姜濤,他還一次過擸埋「我最喜愛的歌曲」大獎,成為「雙飛」大贏家。上台一刻,驚魂未定的姜濤,一直keep住馬明式O嘴,好彩唱得獎歌依然保時到水準,否則就有負fans神聖的一票。

完騷後,連登網民似乎意猶未盡,連開多個post討論姜B是否值得攞獎,結果引來正反雙方激烈爭議,網民甚至摷返兩年前古天樂奪「我最喜愛的男歌手」一事和姜濤作比較。撐姜B網民說:「我覺得比起古天樂,姜濤仲值得攞」、「要X我一定X投古天樂嘅人先!」、「古生又唔係好恨呢個獎,其他做音樂嘅歌手又俾大眾為咗綽頭而犧牲。」亦有自稱是姜糖的fans撐偶像說:「真心姜濤唱跳都唔錯,live又keep到,亦都好畀心機,最重要呢個係投票投出嚟!」、「姜仔今晚唱live好過唔少出道多年嘅所謂歌手」更有人說:「唱live仲穏過唱咗十幾年嘅關智賓(斌)。」不過亦有網民指姜濤之所以攞獎,全靠fans用太空卡投票。「你有冇買大量電話卡投票?人哋fans真係咁推個偶像上神枱!」有人更建議下年叱咤搞頒獎禮,要正視同杜絕呢個問題咁話。

除了姜濤攞獎備受熱議外,網民對於Gin Lee全晚食白果亦感到不值,有人留言說:「其實今年Gin同Aga都好好成績,903唔肯定Gin,請佢食白果好唔fair!」、「平心而論,真係唔明點解Gin Lee個三步曲一首都攞唔到!」、「同一間公司,Gin Lee同AGA都有實力,但落差咁大。」另一方面,有人亦戥林家謙失落創作人一獎感到唔抵,更認為商台「迫害」他,亦有網民自我安慰說:「算啦,謙仔都佛系,獎唔代表啲乜嘅,多樂迷欣賞咪得囉!」

頒獎的林海峰指姜濤獲獎的賽果,證明年青人喺呢度仲有希望。


姜濤上台一刻仍驚魂未定。(電視截圖)


古天樂前年奪我最喜愛男歌手獎,成為一時熱話。(電視截圖)


有網民撐姜濤昨晚表現穩定,認為他攞獎比起古天樂更具認受性。


Gin Lee前年奪女歌手銀獎,今年卻慘食白果。


除了戥林家謙失落創作人一獎感到唔抵,網民同時認為其hit歌《一人之境》冇理由入唔到專業推介十大。(電視截圖)


有網民替二人感到不值,認為頒獎禮賽果不公。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!