掃呢頁CODE去手機

2021年1月12日 星期二

龔嘉欣:「空姐阿Sa」又爆料!龔嘉欣為事業唔做豪門少奶 #蔡卓妍 #阿Sa #龔嘉欣

《萬千星輝頒獎典禮2020》圓滿結束,當中奪得「最受歡迎電視男角色」嘅張振朗喺台上發表得獎感言,令到唔少網友大為感動。而早前爆藝人搭飛機秘聞嘅網紅「空 ...




《萬千星輝頒獎典禮2020》圓滿結束,當中奪得「最受歡迎電視男角色」嘅張振朗喺台上發表得獎感言,令到唔少網友大為感動。而早前爆藝人搭飛機秘聞嘅網紅「空姐阿Sa」指「張生」人前人後兩個樣:「我有個網友做臨時演員,做咗好多年,幾年前我問佢片場有冇邊個演員特別黑人憎?佢諗咗陣,佢話張生扮大哥,見高拜見低踩。」相反佢又指當年黎耀祥拎視帝嗰陣,指連隔籬廠清潔工都特登過去祝賀佢:「張生真係要學吓嘢,要人哋尊重你,係要做到一視同仁。要公司上上下下嘅人尊重你,咁先係真係受人尊重。」


而奪得「最受歡迎電視女角色」兼「馬來西亞最喜愛TVB女主角」嘅龔嘉欣,「空姐阿Sa」大讚唔單止做戲出色,更聲稱佢為事情而放棄嫁入豪門嘅機會:「我有位馬來西亞空姐,佢識得啲馬來西亞豪門阿姨,龔嘉欣曾經有位馬來西亞富二代男朋友,好識佢,啲錢任佢使,仲打本畀佢開火鍋店,但佢有少奶奶唔做,自己放棄咗呢份愛情,我聽到我朋友講,喺當地嘅豪門已經收到晒佢哋嘅婚訊。」


其實龔嘉欣被指有富貴男友並非今日嘅事,不過佢一直否認,對於此爆料,佢回應謂:「都唔係第一次聽到但都會接受呢個祝福,現階段自己好開心,會繼續專注事業。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!