掃呢頁CODE去手機

2021年2月20日 星期六

二世祖決戰丨鍾培生提100萬Cash挑機上擂台隻揪 林作:諗緊諗緊 #林作

向來愛出風頭的林作終於遇上天敵?!有「百億富三代」及「香港電競之父」之稱的鍾培生近日連番挑機林作,觸發了一場擂台隻揪事件。林作日前於Facebook帖 ...






向來愛出風頭的林作終於遇上天敵?!有「百億富三代」及「香港電競之父」之稱的鍾培生近日連番挑機林作,觸發了一場擂台隻揪事件。

林作日前於Facebook帖文稱需要為保險團隊籌100萬請人,不惜割愛出售名牌西裝;剛巧鍾培生近日接受傳媒訪問時又透露自己每年都會用100萬去回饋會員,金額不謀而合,林作在有關報道下留言:「抄我100萬?」結果惹怒鍾培生,隨即在IG Story點名向林作下戰書:「你咁想紅我幫你,我哋打一場,你贏咗我幫你找100萬,你輸咗我都比30萬你。」

事件連日發酵,林作又在IG貼出一張「鬆郁矇」的練拳照,寫下:「驚都未驚過,我打開!」之後再出Post稱需要眾籌70萬,如果成功的話:「到時,同佢死過!」但就未有留下收款方法。鍾培生又轉發林作的IG Story,更加碼改稱:「港幣一百萬我輸贏都畀你,我而家book場搵製作同寫合約,你唔使講咁多廢話,你簽約唔好縮沙就ok。」

今日凌晨,林作再度影片回應:「鍾培生先生,我諗過架喇,以下係我嘅答覆:我畀200萬港紙畀你,你俾我打一鑊。」鍾培生今午即拿着大叠「金牛」放上網:「林作呢度100萬你簽咗就係你嘅,我本身唔識你,你零誠信令我睇唔起你,唔該你唔好再抽我水,我唔想同你拉上任何關係。擂台面前人人平等,你要借我上位擂台見,我相信打得成,會係近年來香港人最開心嘅事,No bullshit let’s go。」不少網民「食花生」等睇戲,JW的男友、卓悅太子爺葉韋彤都有留言:「正!」而連登開post講賠率,另有網民發現二人同為12月23日生日,31歲的林作大鍾培生一年。

林作今日回覆《蘋果》表示仍在考慮中:「諗緊諗緊,佢趕我都冇用㗎,佢日日練,我哋冇練過,咁業餘,驚佢有味咩,係咪先。依家有幾個師傅(練拳)話想幫我搞,但我未答佢哋。」

鍾培生是富三代,祖父是華夏置業創辦人鍾江海,家有百億產業。鍾培生大學畢業後致力發展電競事業,現為香港電子競技體育總會主席,2017年公司估值逾億元,並於2018年以創辦人的身分入選福布斯亞洲《30位30歲以下精英》。鍾培生曾與無綫小花蔣家旻傳緋聞,但女方否認,仍是單身的鍾培生曾在訪問中透露擇偶條件要樣靚身材正,不求門當戶對,只望正經人家。熱愛打拳的鍾培生,曾拍片公開其豪宅內部,花園設有自家擂台,邀請過亞洲拳王潘啟情到訪家練拳,又曾參加業餘拳擊比賽。

林作一開始表示「未驚過」。(IG圖片)


林作都有打開拳。(IG圖片)


但一山還有一山高,鍾培生曾參加業餘拳賽,經常練習。(IG圖片)


鍾培生不停向林作挑機。(IG圖片)


鍾培生曾與蔣家旻傳緋聞。(IG圖片)


鍾培生家中花園有擂台。(Youtube截圖)


名車(Youtube截圖)


睡房(Youtube截圖)


鍾培生現為香港電子競技體育總會主席,2017年公司估值逾億元。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!