掃呢頁CODE去手機

2021年2月20日 星期六

細細粒爆伯樂王祖藍兇狠:佢成日好惡咁鬧我! #王祖藍 #細細粒

細細粒爆伯樂王祖藍兇狠:佢成日好惡咁鬧我!
細細粒爆伯樂王祖藍兇狠:佢成日好惡咁鬧我!發布日期:2021-02-2014:57已複製陳嘉佳(小寶)自小因肥胖遭受欺凌,09年,因做電影臨記得到王祖 ...




  • 細細粒爆伯樂王祖藍兇狠:佢成日好惡咁鬧我!

  • 發布日期:2021-02-20 14:57






陳嘉佳(小寶)自小因肥胖遭受欺凌,09年,因做電影臨記得到王祖藍賞識, 13年,祖藍邀請小寶參與《老表你好嘢》,並飾演「細細粒」一角而為人認識,及後小寶簽約祖藍成旗下藝人,祖藍更成功為她開拓內地巿場,以240磅身型成功在娛樂圈殺出一條血路。

日前,小寶接受梁泰來主持的《1圈圈 星光背後》訪問,憶述一直被欺凌的成長路,坦承視祖藍為人生伯樂外,更視他如親哥哥。小寶眼中的祖藍不像外人眼中的和善搞笑,她說:「佢係好人,但好惡架!或者佢對我要求高,經常好惡咁鬧我,不過其他人我唔會信,只會全相信佢。」

 細細粒跟祖藍搵食,在內地算是吃得開。
細細粒跟祖藍搵食,在內地算是吃得開。
 爆伯樂祖藍對她特別嚴:「佢經常鬧我,好惡架!不過我只相信佢。」

爆伯樂祖藍對她特別嚴:「佢經常鬧我,好惡架!不過我只相信佢。」


今年36歲的小寶承認從未拍過拖,但曾經單戀人,她說:「我唔會主動示愛,但會做晒所有事,打聽佢喺邊區出沒、鍾意食乜?生日會買蛋糕喺佢屋企樓下等,送驚喜畀佢,食飯叫晒佢喜歡嘅嘢食,咁明顯對方無理由不知!但人家只當我係朋友,唔肯都無計!」

對感情沒有幻想的小寶,深信男人會對她的身型有所標籤,她說:「外表我一定輸晒,我找過不少相士看過,十個有九個話我姻緣運極差。十幾廿歲時幻想太多,去到36歲已知無機會。」假若遇上心儀男士主動示愛,她說:「好老實講,我唔會去想,但若果真係出現,對方咪駛旨意走得甩。因為我依家唔會再幻想,用盡時間去賺錢工作,但若果真有個人『盲樁樁,樁埋來』,你都咪駛旨意想走,哈!」
 細細粒日前接受梁泰來主持的《1圈圈   星光背後》訪問。

細細粒日前接受梁泰來主持的《1圈圈 星光背後》訪問。
 36歲,自爆從未拍過拖。

36歲,自爆從未拍過拖。


----------------------------

和你壹起撐住香港主題海報 全港良心商戶免費派發

了解更多

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!