掃呢頁CODE去手機

2021年2月20日 星期六

顏卓靈睇《狂舞派3》Making Of爆喊 鬧導演黃修平好癡線:stir up咗我咁多情緒 #顏卓靈 #黃修平

黃修平執導、顏卓靈、蔡瀚億(BabyJohn)、楊樂文、劉敬雯(Lydia)、Heyo和劉皓嵐演出的電影《狂舞派3》,於戲院停業78日後,終於可以在年 ...






黃修平執導、顏卓靈、蔡瀚億(BabyJohn)、楊樂文、劉敬雯(Lydia)、Heyo和劉皓嵐演出的電影《狂舞派3》,於戲院停業78日後,終於可以在年初七上映,總算慰藉了一班「餓戲」多時的觀眾,女主角顏卓靈因目前仍在隔離中,所以連日來主力在網上出posts。顏卓靈今日更新了IG,她一口氣貼上數張爆喊的相片和短片,短片上,顏卓露的確喊得很厲害,她語帶激動地說 :「我啱啱睇完《狂舞派3》嘅Making Of,一講到初心呢,唔係佢,係我自己講到初心,令我諗番15、16歲嘅時候,我想講好癡線囉,Making Of都咁好睇,已經咁傷我嘅情緒,黃修平你好嘢呀!」

其後她再用文字補充,表示自己剛剛起床,看完花絮片段後,第一時間send她的反應相給黃修平:「但今次⋯⋯衝擊太大。所以我匆匆整理好亂髮後,錄咗條片。Swipe右到尾。(有啲lur。我係話:「即係已經會stir up咁多情緒」。)-介紹返,最近不斷弄哭我的人,《狂舞派3》編劇/導演——Sir. Adam Wong,黃修平先生。」

在花絮片段中,回憶了當年只有15歲的顏卓靈的試鏡片段,提到初心,她說:「根本冇人冇可能會唔遇到義利之爭,除非你係城堡入面嘅公主,每一小步嘅妥協有冇磨蝕你?佢有冇令你最終忘記咗自己?我會覺得暫時我仲記得自己嘅初心,只係偶爾會唔記得咗。」

顏卓靈在IG出posts表示看過《狂舞派3》的預告片後,忍不住爆喊。(IG截圖)


顏卓靈相當激動。(IG截圖)


顏卓靈坦言被making of所感動。(影片截圖)


在片段內,顏卓靈提到初心。(影片截圖)


當年只有15歲的顏卓靈的面試片段。(影片截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!