掃呢頁CODE去手機

2021年2月20日 星期六

洪卓立短訊祝福舊愛湯怡出嫁 擔心致電會嚇倒對方 #洪卓立 #湯怡

洪卓立指與湯怡分手後,兩人一直保持好友關係。湯怡與排舞師麥秋成於上月各自在IG公佈婚訊,兩人奉子成婚,獲不少圈中人紛紛送上祝賀,曾經與湯怡拍拖多年的洪 ...




洪卓立指與湯怡分手後,兩人一直保持好友關係。


湯怡與排舞師麥秋成於上月各自在IG公佈婚訊,兩人奉子成婚,獲不少圈中人紛紛送上祝賀,曾經與湯怡拍拖多年的洪卓立,當時亦有在湯怡的IG留言送上祝福。而麥秋成日前現身活動時,他透露本月26日(農曆正月十五)在陽明山莊舉行簽紙結婚儀式

洪卓立今日在尖沙嘴出席新戲發佈會,是湯怡宣佈結婚後首度現身,他表示:「開心,祝福,我有WhatsApp,我驚打電話會嚇親佢。」問到知不知道湯怡與麥秋成拍拖﹖洪卓立說:「嗰啲唔講喇,總言之而家大家開心快樂就得分咗手之後,我哋一路都係好朋友。」屆時會否出席湯怡的婚禮﹖他即指當日要開工。至於他的感情生活如何?他笑言:「搞掂呢套先啦,完咗呢套戲都仲有一套電影,搞好自己啲嘢先!」

對於他在新戲《金手指》中,與梁朝偉及劉德華都有對手戲,洪卓立表示有日收到通知,忍不住在家中大叫,「劉德華就見過幾次,但梁朝偉真係第一次見,仲要有機會合作,我記得係嗌到塊面紅咗,真係好緊張,我希望到時可以淡定啲。」

洪卓立指與湯怡分手後,兩人一直保持好友關係。


湯怡與麥秋成,將於本月26日舉行結婚簽紙儀式。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!