掃呢頁CODE去手機

2021年2月27日 星期六

吳孟達病逝丨肥仔聰遺憾因疫情未能見最後一面 苑瓊丹感激達哥教識點做人 #吳孟達 #林慧韡 #苑瓊丹 #達哥

資深藝人吳孟達因肝癌離世,終年70歲。曾在電影《少林足球》與他合作的肥仔聰(林子聰)得悉達哥離世,十分傷感。他今日接受《蘋果》電話訪問,他指早於兩個月 ...






資深藝人吳孟達因肝癌離世,終年70歲。曾在電影《少林足球》與他合作的肥仔聰(林子聰)得悉達哥離世,十分傷感。他今日接受《蘋果》電話訪問,他指早於兩個月前曾見過達哥,亦知道達哥最近身體不適,且情況不太樂觀,尤其近這個星期,大家都有心理準備,但仍希望有奇蹟出現。對於未能見達哥最後一面,肥仔聰坦言好遺憾,他說︰「好遺憾,真係好遺憾,想同佢講句多謝都冇機會。」

其實達哥入院後,肥仔聰曾多次想去探望對方,可是因疫情及醫院規定,未能去探望。他說︰「之前真係好想去探佢,但醫院又唔想非親屬去探病,加上達哥之前有講過,做治療好辛苦,唔係好想大家去探佢,而佢身邊有人照顧,我哋同照顧佢嗰位聯絡住。」

肥仔聰談到跟達哥的點滴,他說︰「佢真係一位好好嘅前輩,當我哋好似世姪,甚至仔咁樣,因為我同達哥都拍過好幾部戲,好似佢睇住大、鬧到大咁。每次都會教吓,又鬧吓,我覺得我哋幾幸福,有得俾佢鬧,有得同佢合作,有機會俾佢鬧,係令我哋成長,而且佢真係好睇我哋。其實上次搵佢,我有部戲想搵佢演,佢都義不容辭,之前仲同佢傾度期問題。」

談到達哥教導中,最令肥仔聰獲益良多,就是演員的專業,他說︰「有一次,我哋住同一間酒店6點要去開工,但達哥5點50分就喺樓下,我以為自己睇錯錶,落到去達哥話唔關事,早到係佢習慣,佢話呢個係演員應有嘅道德。達哥從來開工唔會遲到,手上唔會攞住劇本,劇本已記喺腦度,我哋作為後輩攞住劇本對戲,真係好慚愧,仲要對漏,佢提返我哋,淨係學呢啲已畢生受用。」

此外,苑瓊丹得悉達哥離世,她坦言不捨得,她指達哥在後輩心目中,是位敬業前輩,她說:「佢好幫助後輩,亦教曉我哋做人。記得有次開工,發生啲事我想發脾氣,佢㩒住我,叫我試吓做一次,一而再再而三叫我唔好忟。所以往後日子,當我想發脾氣時,想起達哥點樣教我哋待人處事。今日達哥離開我哋,不單係影壇損失,演藝嘅後輩冇咗一位良師益友,希望佢嘅家人釋懷。」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!