掃呢頁CODE去手機

2021年2月27日 星期六

張致恒扮著草避債 秘搬花園靚屋打的出入 債主Naomi:冇錢點會愈搬愈大 #Naomi #張致恒 #馮鎵瀠

現年36歲的張致恒(Steven),上月被揭欠嫩模Naomi、阿Bob和張彥博的債,最近更有指在他的元朗村屋住所外,被貼街招追債,信箱塞滿追債紙張和信 ...






現年36歲的張致恒(Steven),上月被揭欠嫩模Naomi、阿Bob和張彥博的債,最近更有指在他的元朗村屋住所外,被貼街招追債,信箱塞滿追債紙張和信件,Steven連電話亦停用,懷疑潛水「著草」。

但有讀者向《壹》仔報料,指雖然Steven欠下一身債,但卻有錢搬新屋,而且愈搬愈豪,新居是靚裝新村屋,他住地下700呎單位連大花園,星期四(25日)見他帶妻兒輕鬆步出新居,開心打的去shopping!

由石崗新居乘的士到元朗逛街購物。
由石崗新居乘的士到元朗逛街購物。
張致恒冇錢還債,但卻有錢搬新屋,而且愈搬愈豪,新居是靚裝新村屋,鄰居指內裡有靚花園。

張致恒冇錢還債,但卻有錢搬新屋,而且愈搬愈豪,新居是靚裝新村屋,鄰居指內裡有靚花園。
 在新居花園拍賀年照。

在新居花園拍賀年照。
月租接近2萬

月租接近2萬

據Steven的舊鄰居表示,原來上月他已經靜悄悄搬屋,不過他搬走後,仍然有人在屋外張貼街招追數。街招以他一家三口的慶生照片,寫上「老千」和「還錢」字眼,債主明顯不知道他已搬遷。

其實他已經由元朗大棠搬往石崗,同樣租住村屋,但新居更新更豪華,他租住地下單位,室內面積700呎,還有數百呎漂亮花園,月租接近2萬。

早前Steven表示,不搬返父母的公屋老家居住,全因太太雯雯養了3隻狗,而屋邨不准飼養。但據知而雯雯以前都是住在公屋,相對現時他們有個大花園,生活環境絕對是更上一層樓。

即使免佣,兩個月按金加一個月上期,還有搬屋雜費,搬屋真的花費不少,一身債務的Steven,可能「財來自債主」。難怪債主之一的Naomi認為:「佢全家用緊其他人嘅錢,去維持自己嘅好生活!」
 張致恒揹住大仔,與太太去購物上糧。

張致恒揹住大仔,與太太去購物上糧。
 一落的士,即去買玩具。

一落的士,即去買玩具。
打的去買玩具

打的去買玩具

被貼街招追債後,Steven停用手機避債,惹來「著草」之嫌。但一直「潛水」的他,星期四(25日)忍不住揹住大仔,與太太出外購物。他們由新居步出,接著乘的士到元朗逛街購物。其實村口有巴士,亦有專線小巴,交通算方便,不過Steven表示要好好照顧妻兒,所以當然是乘搭的士

Steven更表示,兩名兒子的玩具和衣服,很多都是他們的婆婆和朋友送贈的。不過,當日他們剛跳下的士,便前往選購玩具給兒子,買了一輛價值169元的車仔給他。
 其實不是愛兒扭計要買玩具,只是張致恒自動波要買給他。

其實不是愛兒扭計要買玩具,只是張致恒自動波要買給他。
 期間雯雯去提款,張致恒在外等候。

期間雯雯去提款,張致恒在外等候。
寵物愈養愈多
寵物愈養愈多
之後他們繼續四處shopping,先到寵物店買東西給3隻狗,然後又到水族店購物。

Steven指太太已養了三隻小狗5年以上,但鸚鵡和烏龜等小動物,則是他在近年才開始飼養。賺錢不多,要養妻子及兩個仔,寵物又愈養愈多,未能開源,卻也沒節流。

為一群寵物入完貨,一家三口再前往選購家品和食物,雯雯突然「家電癮」起,去了睇家電,幸好齋睇冇買。事實上,早前被揭欠債,但雯雯還繼續購買不少電器,當時Steven解釋,太太是以電話儲下的積分換領,那麼她在電話方面的消費也頗厲害喎!

當日血拼期間,雯雯到櫃員機提款,似乎負責揸數。之後他們在元朗左逛右逛,最終逛了兩個多小時,買滿一架購物車才乘的士回家。

早前被揭欠債,Steven表示照顧一個家庭壓力非常大,他亦努力地重新做人,希望大家可以給予機會和時間,他一定不會再令大家失望。

言猶在耳,他卻「潛水」避債,秘搬靚屋,看來真的要好好控制開支,全家都要節儉一點了。
 在水族店買東西。

在水族店買東西。
 愛錫妻兒,張致恒更要好好量入為出。

愛錫妻兒,張致恒更要好好量入為出。
Naomi:承諾還錢後失蹤
Naomi:承諾還錢後失蹤 據知Steven有不少債主,其中一個是他的多年好友兼同學Naomi,她表示Steven仍未還清欠款,而且他的債主甚多。

「咁借法,我都應該收唔番,早前報導出街,佢有還過小部分,之後承諾嗰個星期內會再還錢,但之後就失蹤。佢個電話唔通,同埋佢有講過話過年後會返大陸,然後就會有錢,但佢返咗大陸之後,我就更加搵唔到佢。」Naomi無奈地說。

對於Steven債務纏身,但卻愈住愈豪,Naomi則表示:「有花園呀?我自己都冇喎!我當然會好嬲啦,因為佢仲唔還錢畀我。如果佢可以搬去一個有花園嘅單位,代表經濟無問題,手頭都好鬆動,我只聽過其他人會愈搬愈細,如果冇錢嘅話,點會愈搬愈大?我覺得佢應該快啲還錢畀我囉!」

Naomi和Steven是中學同學,她覺得Steven已經變質。

「真係覺得佢已經變質,認識佢嘅時候係2001年,大家都係學生,佢個人都好好嘅,有好多朋友,或者好受朋友歡迎嘅一個人,我無諗過佢會變成咁樣。雖然之前可能有好多桃色新聞,但都會選擇做佢嘅朋友同埋支持佢,因為本身覺得佢人品並唔係太差,只係沉迷女色方面比較有問題。但到今日我可以講,呢個人嘅人品係好差,同我當年中四以同學身份認識佢嘅時候,完全係兩個人,好似根本唔認識呢個張致恒,我認識嘅都唔係佢,佢真係好好戲,扮好人扮得好好。」
 Naomi跟張致恒是中學同學,認為他近年變質了。

Naomi跟張致恒是中學同學,認為他近年變質了。
覺得Steven扮窮
覺得Steven扮窮 問到是否覺得Steven扮窮,Naomi直言:「係呀,因為佢講到佢間屋有個花園喎。同埋報導出街當日,佢係可以還到錢俾我,有過數畀我。如果本身真係山窮水盡的話,點會報導出街後打電話畀我,然後下午就可以還錢畀我?我覺得呢方面好無稽。」

Naomi話不認識Steven老婆,「唔識,唔會認識呢啲唔工作,然後攤大手板問人攞錢嘅人,唔會係我嘅朋友。同埋佢唔係一位千金小姐,本身只係住喺屋邨,我唔覺得佢需要升呢去到呢啲位置。當然唔可以棄養啦,但唔可以用動物去做藉口,令自己可以去過咁好嘅生活。」

Naomi這麼氣憤,皆因她自身難保,她開設的美容院受疫情影響,一直入不敷支。

「生意未好番,大家都知道美容院冇開門兩個月,而家所有預約都係做番之前買咗療程嘅客人,但仲未有新客人會消費,因為大家都擔心美容院會再停業,唔知道要再等到幾時,所以無咩客人願意消費,所以我哋都未有收入,而家仲係支出緊。

至少佢還錢後我都可以用嚟交租,因為自己租屋住,另外舖頭亦要交租,其實本身孭緊兩份租。之前食飯方面都係去男朋友屋企黐餐,會去佢屋企食飯,慳番啲晚餐費,佢哋加多雙筷,都好多謝男朋友屋企人嘅幫忙。」

事實上,Steven向來借錢度日,Steven戀上現時太太雯雯的時候,已有同居藝人女友April,但他跟雯雯「搞出人命」,April被飛。分手時,April向他追討10萬欠款,他向好兄弟Kenny和Yumiko撲水還債

當時Steven亦要向兩位「女友」C小姐及S小姐還債,都是借了她們數千元,多有多借,小數目亦不放過。

現時做了爸爸,Steven真不應將養家的責任,建立在債主的痛苦上,慳啲使
 除了養魚,張致恒近年養龜、鸚鵡,老婆本身又有3隻狗,愈養愈多,養寵物花費不少。

除了養魚,張致恒近年養龜、鸚鵡,老婆本身又有3隻狗,愈養愈多,養寵物花費不少。


----------------------------

和你壹起撐住香港主題海報 全港良心商戶免費派發

了解更多

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!