掃呢頁CODE去手機

2021年2月27日 星期六

陳惠敏肺癌治療成功 中風後康復理想準備拍劇 #陳惠敏

陳惠敏手腳曾因中風唔郁得,他坦言當刻亦非常徬徨。陳惠敏、敖嘉年及盧惠光等,今日到尖沙嘴出席以「古惑仔」為主題的冰室開幕。年前患上肺癌兼中風的陳惠敏,精 ...




陳惠敏手腳曾因中風唔郁得,他坦言當刻亦非常徬徨。


陳惠敏、敖嘉年及盧惠光等,今日到尖沙嘴出席以「古惑仔」為主題的冰室開幕。年前患上肺癌兼中風的陳惠敏,精神抖擻出席活動,見他動作自如,中氣十足,康復進度良好。

陳惠敏指現在每月需要接受免疫治療,身體經已康復8、9成,亦回復至140磅,他笑言現在比以往還要重,因為患病前最弗時體重亦是135磅,他說:「一年前發現肺癌第3期,慢慢醫返好,有做運動行山。西醫冇叫我戒口,反而叫我食多啲嘢,自從患病後近兩年冇開工,因為半邊身中風,手腳郁唔到,但醫生話我底子好,康復得快。」陳惠敏雖然曾是勇猛拳王,但遇上中風亦難免感到徬徨,他說:「初時中風我都好驚,我作為一個運動家、拳擊家,識打功夫,突然手腳唔郁得,幸好依家復原好番。」陳惠敏表示會重返亞視拍攝反黑類型的劇集,並擔任監製工作,更透露亞視會與部份舊演員簽約。此外,陳惠敏女兒陳映諭早前涉普通襲擊罪被捕,他指事件已告一段落:「罰咗500蚊,冇事。」

同場的敖嘉年,表示年尾會拍攝一個電單車節目,由香港駕電單車到廣東省再北上,預計拍個幾月,他說:「要練體能,趁後生仲有體力拍咗先。」而盧惠光的大仔原先在英國修讀物理治療,近月留港避疫,他指大仔下個月返回英國實習4星期便正式畢業,對於大仔的感情生活,盧惠光說:「我從來唔過問,應該唔會冇拍拖啩,同鬼妹冇所謂,佢鍾意就得。」盧惠光指細仔讀中二已經比他高大,隨後或計劃到英國讀書。

陳惠敏今日精神奕奕地出席以「古惑仔」為主題的冰室開幕。


陳惠敏手腳曾因中風唔郁得,身為拳擊家的他坦言當刻覺得好驚。


敖嘉年透露在年尾會拍攝一個電單車節目,到時會駕電單車由香港到廣東省再北上。


盧惠光表示不會過問大仔的感情生活。


冰室中有不少古惑仔電影海報。


亦有不少古惑仔擺設。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!