掃呢頁CODE去手機

2021年3月23日 星期二

陳自瑤:張達倫啜爆索爆人妻 陳自瑤嘴仔紅晒 #張達倫 #陳自瑤

藝人陳自瑤與張達倫於新劇中以「咀」談情,戲中二人有多場激咀戲份,YoYo憑着對達倫陌生的感覺演得更投入,更被達倫錫到嘴都紅晒,每個鏡頭拍完都要補妝。陳 ...




藝人陳自瑤與張達倫於新劇中以「咀」談情,戲中二人有多場激咀戲份,YoYo憑着對達倫陌生的感覺演得更投入,更被達倫錫到嘴都紅晒,每個鏡頭拍完都要補妝。


陳自瑤(YoYo)這個索爆人妻狀態愈來愈好,不時於社交平台拍片晒靚相,重拾朝氣,發放正能量,獲不少網民力撐。而現時播映的無綫劇集《大步走》中,她與張達倫飾演一對,二人相遇後擦出愛火,及後飾演攝影師的達倫失明,更幸得這位伊人陪他渡過難關。


二人入行多年首度合作,劇中有多場親熱激咀戲,YoYo受訪時坦言之前與達倫不認識,都是因拍這套劇而熟落,她謂:「今次同佢好多感情戲,初頭都擔心會唔會感覺唔舒服呢?但最後我就係利用咗呢種『陌生』感覺嚟演,出嚟效果好特別。」達倫被問到戲中是否以「聲」與YoYo談情,他笑言:「我哋何止用聲去談情,直頭以咀去談情,有一場戲仲要係激咀,個角色係要留鬚,拍完場激咀戲後,佢個嘴畀我搞到紅晒,而每拍完一個shot,佢都要補妝,真係辛苦晒佢。」


YoYo指劇中同達倫由偶遇、相識然後相愛,二人戲內、戲外都是由頭開始,她謂:「因為我最初同佢唔熟,拍時佢每一個表情、每一句對白,對我嚟講都好似佢真人一樣,令我好容易投入角色。當然都要達倫本人人品好又專業,佢好顧及對手感受。」


對於演失明角色,達倫事前都做了不少準備工夫,他坦言:「盲嘅戲份有3分之1,都唔算太困難,拍之前我都試過喺屋企遮住自己對眼體驗吓,得閒就訓練,攞個感覺,原來自己集中力都幾好,我都有研究失明嘅人攞住支拐杖係點用,坐櫈之前又會有咩動作,入戲之後,就算人哋喺我面前點掃我都無反應。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!