掃呢頁CODE去手機

2021年3月23日 星期二

高海寧爆父母食飯時愛在枱底互夾腳趾 羨慕夫妻恩愛 #高海寧

(右圖:IG圖片)高海寧(高Ling)、胡諾言及周志康今日到觀塘出席《「戒煙大贏家」無煙社區計劃頒獎禮》,高Ling指爸爸10幾歲開始吸煙,煙齡達30 ...




(右圖:IG圖片)


高海寧(高Ling)、胡諾言及周志康今日到觀塘出席《「戒煙大贏家」無煙社區計劃頒獎禮》,高Ling指爸爸10幾歲開始吸煙,煙齡達30多年,近年更咳嗽多痰,患鼻敏感的高海寧及弟弟屢次勸爸爸戒煙,最終爸爸成功戒煙,高Ling說:「我每次聞到煙味就會打乞嗤,爸爸為我哋戒煙之後身形圓潤咗,我哋都有陪佢做運動。」

高Ling指自己從來沒有吸煙習慣,近年更患上鼻敏感,所以請求爸爸戒煙,她說:「爸爸能夠堅持,好短時間就完成咗,一次搞掂。」高Ling表示買零食給爸爸頂煙癮,又陪他做運動,她說:「會陪爸爸行山,爸爸同媽咪鍾意一齊游水,健康好多。佢哋多年來都好恩愛,每次食飯更會喺枱底夾腳趾,呢啲個人喜好,我仲未識得夾腳趾,不過都希望好似爸爸媽媽咁恩愛。」高Ling透露80多歲的公公又最近發現肺穿窿,她說:「公公80幾歲,要佢戒煙真係好難,惟有勸佢食少啲。」

胡諾言得悉高Ling父母食飯時互相夾腳趾相當感興趣,他說:「同老婆冇呢種習慣,但我哋每次食飯都好自然坐埋啲,叫小朋友行開少少,都係夫妻情趣。」

周志康(左)、高海寧及胡諾言出席戒煙活動。


高Ling表示買零食給爸爸頂煙癮,又會陪對方做運動。


胡諾言得悉高Ling父母食飯時互相夾腳趾相當感興趣。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!