掃呢頁CODE去手機

2021年3月23日 星期二

廖啟智:捱過重重難關 廖啟智暖男丈夫兼好爸爸 #廖啟智

沉默寡言,斯文有禮的廖啟智,是圈中的絕世暖男丈夫及好爸爸。和太太陳敏兒,於1979年讀無綫第8期藝員訓練班時認識,為青梅竹馬的同學,陳敏兒未幾受力捧, ...




沉默寡言,斯文有禮的廖啟智,是圈中的絕世暖男丈夫及好爸爸。和太太陳敏兒,於1979年讀無綫第8期藝員訓練班時認識,為青梅竹馬的同學,陳敏兒未幾受力捧,在《獵鷹》、《太平天國》、《當代男兒》、《男兒本色》及《天降財神》等劇集中全是擔任女一,和不少小生包括梁朝偉、黎明及萬梓良等合作,更被譽為「最有氣質」的無綫花旦。事業一帆風順,雖然和廖啟智事業上有距離,但無阻感情發展,兩人拍拖8年並於1987年結婚,並育有3名兒子,而她在長子文哲出生後已逐漸淡出幕前。


天意弄人,2003年發現當時只有3歲的幼子文諾患有血癌,廖啟智離開無綫,和太太全程投入照顧幼子的起居飲食,惟抗癌3年,文諾於2006年病逝。文諾離世至今已15年,但仍永存在廖啟智和陳敏兒心中,自言到現在,每天都會跟幼子傾偈的廖啟智曾說:「個仔死咗,當然好傷痛,但我唔恐懼。我依然覺得係一家五口,我有三個仔,其中一個返咗天家。」、「曾經反覆去諗,係咪我做錯咗啲咩嘢,令到諾諾有呢個病,我甚至懷疑係咪買咗隻防漏漆去髹天台,釋放咗啲有毒物質...」、「我每晚都習慣同三個仔冚被,有次去到諾諾張床,冇得冚,我接受唔到。」


然而,文諾的逝世,也曾令廖啟智及陳敏兒的關係緊張,承受巨大壓力及悲痛的陳敏兒不但有抑鬱症及出現輕生念頭外,更曾怪責丈夫念子心切太軟弱,幸好雙方經過反思及參加夫妻營等輔導,關係雨過天青,並於2007年為紀念結婚20周年時,更穿上婚紗禮服於教堂行禮,寓意風雨過後,執子之手重新上路。愛家的他說:「以家庭為本心時,自然會捱過好多嘢,希望在明天。」


夫婦同心,就連在管教兒子方面,同樣有不打不鬧的共識。2013年長子文哲網晒易服照及自稱廢青而引起熱話,廖啟智澄清文哲是喜歡女性,並自責之前因全情投入照顧抱恙的幼子,而忽略了文哲。他曾說:「我最怕做嗰啲講唔停嘅爸爸,唔想個仔學嘅嘢,自己就唔好去做。相反,想佢做嘅嘢,唔可以夾硬一手一腳去教佢,係要啟發佢去觀察同辨別。我唔會永遠喺佢身邊,所以我對佢最實際嘅保護,係教識佢去保護自己。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!