掃呢頁CODE去手機

2021年3月23日 星期二

周家蔚:周家蔚身形圓潤佗第3胎?爆洪天明唔畀再生 #周家蔚 #洪天明

藝人周家蔚、阮兆祥及張學潤下午現身觀塘,出席網上帶貨活動。家蔚及祥仔異口同聲表示因疫情變網購達人,前者更打趣:「1日花2、3個鐘睇貨,屋企門鐘成日響叫 ...




藝人周家蔚、 阮兆祥及張學潤下午現身觀塘,出席網上帶貨活動。家蔚及祥仔異口同聲表示因疫情變網購達人,前者更打趣:「1日花2、3個鐘睇貨,屋企門鐘成日響叫收貨。(每月用幾錢?)都近5位數㗎。(用私己錢?)我有個戶口,用晒咪叫老公入錢囉,依家多咗自己煮飯,另一方面慳咗嘞。(有不愉快經驗?)都係買衫多,寄返嚟有出入,影埋相畀佢睇都話係咁嘞。」


祥仔則表示剛搬新居,差不多全屋用品都網購,坦言曾試過「唔啱呎吋」,又透露今日所穿新衣都是「戰利品」之一。當問到曾志偉有否邀請他回巢無綫,他猶豫一會才答:「會嘅,我諗住星期三記者會先講,開心嘅。」


另外,談到老公洪天明返港,大仔哭崩一幕感動不少網民,家蔚表示:「我其實我喺鏡頭外都喊咗出嚟,阿仔就足足喊咗15分鐘,仲要自己摑自己,驗證吓有冇發夢。(天明係咪唔敢再走?)其實完成手頭嘅港產片拍攝,佢仲要到內地一轉,不過唔會再逗留咁耐嘞。」有記者打趣指家蔚圓潤了,是否有喜?阮兆祥喺旁邊聽到,都問係咪天明返嚟播種?
她答:「係肥咗,但唔係有咗,天明話如果我再生,佢有壓力,因為我對佢唔係人咁品,但對兩個仔就係小白兔。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!